دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

بلبرینگ صنایع دریایی و خاص

بلبرینگ صنایع دریایی و خاص باید مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی داشته باشند به همین جهت نمی توان از طیف وسیعی از بلبرینگ ها در صنایع دریایی و خاص استفاده کرد. پینیون تامین کننده انواع بیرینگ از جمله بلبرینگ‌های صنایع خاص و دریایی اصل و اورجینال در ایران با ارایه گواهی ضمانت اصالت کالا می باشد. جهت استعلام قیمت، سفارش و خرید با ما تماس بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره درباره کاربرد انواع بلبرینگ های صنعتی می توانید از تجربه متخصصان ما به صورت استفاده کنید. همچنین پینیون دارای دو شعبه در دو شهر بزرگ و صنعتی اصفهان و تهران آماده خدمت رسانی به صنعتگران کشور می باشد.

بلبرینگ ضد آب

بلبرینگ مناسب در صنایع دریایی، خاص

صنایع دریایی چالش بزرگی برای تولید کنندگان بلبرینگ ها بخاطر ریسک بالای خوردگی ایجاد می کند. بلبرینگ ضد زنگ معمولا برای آب و هوای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند اما بلبرینگ استیل 440 مقاومت به خوردگی محدودی در برابر آب دریا و اسپری نمک دارند. بلبرینگ های استیل 440 می توانند برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی، پسیو (passivated) شوند اما آنها سرانجام در محیط های دریایی و خاص دچار خوردگی می شوند مگر اینکه در برابر عناصر خوردگی محافظت شوند. بلبرینگ های سرامیکی، بلبرینگ های استیل316 و بلبرینگ های پلاستیکی برای استفاده در صنایع دریایی کاربرد دارند.

بلبرینگ تمام سرامیکی، ساخته شده از زیرکونیوم یا سیلیکون نیترید با قفسه هایی از جنس PEEK و آب بند ها، در محیط دریایی بهترین مقاومت در برابر خوردگی را ارائه می دهند. بلبرینگ سرامیکی تحت تاثیر آب دریا قرار نمی گیرند بنابراین آن ها می توانند در محیط های دریایی، جایی که به صورت دائمی کاملا در آب غوطه ور شده و می توانند با بارگذاری های بالاتری مواجه شوند مورد استفاده قرار گیرند.

بلبرینگ های استیل ضد زنگ 316

نیز می توانند در محیط های دریایی مورد بکار روند و در کاربرد های صنایع دریایی در محل جریان آب مورد استفاده قرار گیرند. از آنجایی که این استیل نمی تواند تحت حرارت سخت کاری شوند، این نوع بلبرینگ ها نرخ سرعت کمتری دارند و نیروی کمتری تحمل می کنند.

بلبرینگ هایی با رزین های پلی استال

(بلبرینگ های سرامیکی) با ساچمه های استیل ضد زنگ 316 یا پلاستیکی مقاومت خیلی خوبی در برابر آب دریا دارند اما باز هم، اینگونه بلبرینگها می توانند در کاربردهایی با دقت کمتر، تحمل نیرویی کمتر و سرعت کمتر مورد استفاده قرار گیرد. ظرفیت بلبرینگ های پلاستیکی می توانند با استفاده از مواد مختلفی چون PEEK ها افزایش یابد اما با این حال این دسته از نوع بلبرینگ هایی با دقت کم و تحمل نیرویی پایین در نظرگرفته می شوند.

برای هر چه بهتر شدن پینیون در ارائه خدمات و اطلاعات لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

یک دیدگاه بگذارید