دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ خود تنظیم یکی از انواع بلبرینگ ها هستند. این نوع از بلبرینگ ها دارای دو ردیف ساچمه به همراه رینگ خارجی با پروفیل مقعر مانند هستند. بارزترین ویژگی بلبرینگ خود تنظیم، عدم حساسیت آن ها به ناهمراستایی محور شافت و نشیمنگاه بیرینگ است. بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند که برای خرید و یا استعلام قیمت بلبرینگ صنعتی می توانید با گروه پینیون که یکی از نمایندگی های معتبر در کشور می باشد تماس بگیرید.

پینیون نمایندگی فروش بلبرینگ خود تنظیم در ایران

تحمل ناهمراستایی محورها در بلبرینگ خود تنظیم

ناهمراستایی بین شافت و نشیمنگاه بیرینگ (انحراف زاویه ای) به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. برای مثال اگر شافت تحت بارگذاری، دچار خمش شود و یا زمانی که شافت توسط بیرینگ هایی با هوزینگ های جداگانه که در فاصله دور از هم هستند، نگه داشته شود، ناهمراستایی رخ می دهد. بیرینگ های به اصطلاح سخت (rigid) مانند بلبرینگ های شیار عمیق یا رولربیرینگ های استوانه ای قادر به تحمل این انحراف زاویه ای نیستند و یا تنها مقدار بسیار ناچیزی از این انحراف را می توانند تحمل کنند.

در بلبرینگ خود تنظیم مرکز انحنای مسیر رینگ خارجی بر محور هوزینگ منطبق است. بنابراین محور رینگ داخلی، ساچمه ها و قفسه می توانند نسبت به مرکز بیرینگ منحرف شوند. توانایی این انحراف در بارگذاری ها معمولا بین 0.07 تا 0.12 رادیان است. گرچه این موضوع به طور کلی وابسته به ساختار بیرینگ و شافت و شرایط حاکم بر سیستم است.

انواع بلبرینگ خود تنظیم

بلبرینگ‌های خود تنظیم در سه مدل طرح پایه، رینگ داخلی بزرگ و آب بندی شده تقسیم می‌شوند. 1.بیرنگ با طرح پایه

open-self-aligning-ball-bearing

2.بیرینگ با رینگ داخلی بزرگ

self-aligning-ball-bearing-extended-inner-ring

3.بیرینگ آب بندی شده

sealed-self-aligning-ball-bearing

بلبرینگ خود تنظیم قادر به تحمل بار شعاعی است. اما برای تحمل بار محوری، بارهای ترکیبی و هم چنین گشتاور مناسب نیست و توصیه نمی شود. از دیگر ویژگی های بیرینگ خود تنظیم اصطکاک کم تر آن ها نسبت به سایر انواع بیرینگ است و به همین دلیل عملکرد آن ها از نظر تولید گرمای کم تر و دمای پایین تر مطلوب است. بنابراین امکان استفاده از این بیرینگ ها در سرعت های زیاد وجود دارد.

برای هر چه بهتر شدن پینیون در ارائه خدمات و اطلاعات لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید.

3.2/5 - (4 امتیاز)

2 پاسخ
  1. علی مقیدی

    سلام وقت بخیر
    برای خرید بلبرینگ خود تنظیم از نظر شما کدوم مارک بهتره؟؟البته قیمت هم جز فاکتورهای مهم هست واسمون.

    1. admin-1

      با سلام و عرض احترام
      دوست عزیز بسته به کار شما و دستگاه یا قطعه صنعتی که می خواهید استفاده کنید دارد. پیشنهاد بنده به شما این است که با دفاتر ما به شماره های ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰ – ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ تماس بگیرید و مشاوره رایگان و تخصصی در زمینه خرید بلبرینگ خود تنظیم دریافت فرماییدو یا به صفحه فروش بلبرینگ پینیون مراجعه فرمایید.
      با تشکر
      پینیون

یک دیدگاه بگذارید