دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

برترین برند ها و سازندگان بلبرینگ در دنیا

اصل بودن و با کیفیت بودن قطعات، نقش مهمی در افزایش عمر تجهیزات صنعتی دارند. بلبرینگ قطعه پر کاربردی است که در بیش تر ماشین ها و تجهیزات صنعتی به کار برده می شود. شناخت برترین و مهم ترین برند های سازنده بلبرینگ کمک زیادی به صنعتگران برای انتخاب و خرید این قطعه مهم و کاربردی دارد. در این مقاله به صورت اجمالی بهترین برند های سازنده بلبرینگ را معرفی می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد هر کدام از سازندگان می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.  گروه فنی مهندسی پینیون در زمینه فروش انواع بلبرینگ های صنعتی اصل از برترین برند های سازنده بلبرینگ در دنیا مانند ناچی، کویو، تیمکن، skf، ntn، ina، nsk، ubc فعالیت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت و خرید بلبرینگ به صفحه مشخص شده مراجعه فرمایید.

فروش بلبرینگ های اصل با برند های مطرح جهان

شرکت ها و کمپانی های زیادی در دنیا در زمینه ساخت بلبرینگ فعالیت می کنند. بهترین و مطرح ترین برند های سازنده این قطعه صنعتی، را در ادامه معرفی می کنیم تا با شناخت بیش تر و اطلاعات کامل تر در این مورد بتوانید خرید رضایت بخش و مطمئنی را داشته باشید.

  1. کمپانی SKF یکی از برترین سازندگان بلبربنگ در دنیا

skf (اس کا اف) یکی از بهترین و مطرح ترین کمپانی های سازنده بلبرینگ در جهان

شرکت SKF که یکی از سازندگان مطرح بلبرینگ می باشد. در سال 1907 در شهر گوتنبرگ سوئد، تاسیس شده و به سرعت تبدیل به یک شرکت مطرح در زمینه ساخت بلبرینگ در دنیا گردید. امروزه این شرکت در بیشتر از 130 کشور دنیا دارای نمایندگی است و دارای بیش از 100 تولید کننده و 15000 شرکت فروش در دنیا می­باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه بلبرینگ های skf مراجعه کنید.

  1. کمپانی FAG از جمله سازندگان مطرح بلبرینگ در دنیا

شرکت fag(اف آ گ) یکی از شرکت های مطرح در زمینه ساخت بلبرینگ می باشد

برند آلمانی FAG در سال 1883 کار خود را با یک ایده خلاقانه آغاز نمود. فردریک فیشر آلمانی برای اولین بار یک ماشین سنگ زنی را طراحی کرد که تولید ساچمه های کروی استیل را امکان پذیر کرد. این یکی از دلایلی است که شرکت FAG یکی از پیشگامان در صنعت بلبیرنگ شناخته می ­شود. امروزه بلبرینگ FAG به عنوان یک برند مطرح در زمینه ساخت ماشین آلات، صنعت خودرو، هواپیمایی و هوافضا شناخته می ­شود. برای کسب اطلاعات بیش تر در مورد بلبرینگ های برند FAG به صفحه آن مراجعه کنید.

  1. شرکت UBC، تولید کننده برتر بلبرینگ در دنیا

برند ubc یکی از مطرح ترین و برترین سازندگان بلبرینگ های صنعتی است

برند UBC به عنوان یک تولید کننده قطعات بیرینگ ها گرید بالا شناخته شده است. این شرکت چینی با استفاده از نوآوری هایی در زمینه پروسه تولید عنوان یک شرکت فعال بلبرینگ شناخته شده است. تمامی محصولات بال و رولر بیرینگ این شرکت حاصل همکاری با سازندگان مطرح دنیا می باشد. در شرایط توسعه و پیشرفت جهانی، شرکت UBC، محصولات خود را با هدف کاهش قیمت، کیفیت و کارایی بالا تولید می ­کند.

  1. شرکت NSK، سازنده بلبرینک در تمام رنج ها در دنیا

کمپانی nsk برترین برند تولید کننده و عرضه کننده بلبرینگ های صنعتی

شرکت NSK نیز یکی از سازندگان مطرح بلبرینگ می باشد. در سال 1916 تاسیس گردید و اولین بیرینگ ساخت ژاپن را تولید نمود و اکنون تمام رنج بلبرینگ را تولید و در دنیا به فروش می­رساند. این شرکت نقش زیادی در پیشرفت اکثر صنایع و تکنولوژی مکانیکی در ژاپن را داشته است. امروزه NSK دارای بزرگترین سیستم توزیع بلبرینگ در ژاپن و یکی از تامین کنندگان بزرگ در سطح دنیا می­باشد. در صورتی که تمایل داشتید که درباره بلبرینگ NSK بیش تر بدانید به صفحه آن مراجعه کنید.

  1. شرکت INA، برترین شرکت تولید کننده یاتاقان های لغزشی در دنیا

کمپانی ina نیز یکی از معروف ترین و مطرح ترین سازندگان و فروشندگان بلبرینگ در دنیا می باشد

INA در سال 1946 توسط دکتر جورج اسکافلر در کشور آلمان تاسیس شد. در همه دنیا گروه اسکافلر به عنوان تولید کننده رولربیرنیگ ، یاتاقان های لغزشی و راهنماهای خطی شناخته می­شود. INA ارتباط نزدیکی به عنوان مشاور مهندسی با مشتریان خود دارد. این شرکت حدود 1000 محصول تولید می­کند و هر ساله سرمایه گذاری سنگینی برای تحقیق و توسعه مصرف می­نماید.

  1. کمپانی NTN، تولید کننده با کیفیت ترین بلبرینگ ها در جهان

بلبرینگ های شرکت ntn یکی از بهترین برند های بلبرینگ در جهان می باشد

شرکت NTN یکی از بزرگترین تولید کنندگان بیرینگ با تعداد کارخانجات زیادی در دنیا می­ باشد. این شرکت یکی از برجسته ترین تامین کنندگان بیرینگ هم در بازار صنعت و هم اتومبیل است. این شرکت در سال 1918 تاسیس شد و برای مدت طولانی به دلیل داشتن بیشترین کیفیت و دقت و استاندارد در صنعت معروف شد و یکی از شناخته شده ترین برندها در صنعت و خودروسازی به شمار می­رود. مکان اصلی این شرکت در شهر اوساکای ژاپن واقع شده و با استخدام بیش از 18 هزار نفر نیروی کار در 27 کشور دنیا یکی از مطرح ترین برندهای تولید کننده بیرینگ دنیا بشمار میرود. برای کسب اطلاعات بیش تر به صفحه بلبرینگ NTN مراجعه کنید.

  1. شرکت KOYO، سازنده بزرگترین بیرینگ ها در جهان

بلبرینگ های شرکت koyo از بهترین ها در دنیا می باشند

این شرکت ژاپنی در سال 1921 تاسیس شده و هم اکنون دارای 8 کارخانه و 6 شرکت فروش داخلی می­ باشد. همچنین دارای 24 شعبه فروش و 26 کارخانه در سایر کشورهای دنیا است. توانایی شرکت KOYO در ساخت بیرنگ های بسیار بزرگ با دهانه خارجی 7 متر تا بیرینگ های مینیاتوری با دهانه داخلی در حد چند میلیمتر می باشد. جهت مطالعه بیش تر در مورد بلبرینگ های koyo  به صفحه آن مراجعه کنید.

  1. کمپانی TIMKEN، از جمله بهترین شرکت های تولید کننده بلبرینگ

شرکت تیمکن بهترین شرکت سازنده بلبرینگ در دنیا

کمپانی Timken در سال 1899 تاسیس گردید. این شرکت در طی یک قرن با تمرکز بر روی مباحث انتقال قدرت و مدیریت اصطکاک، نیاز طیف گسترده از کاربرها از جمله صنایع هوایی، اتومبیل، لوازم حفاری و تجهیزات پزشکی را برآورده کرده است. حل کردن مشکلات کاربران همچنان دغدغه اصلی این کمپانی می باشد. همانطور که هنری تیمکن با ثبت اختراع رولبرینگ مخروطی، زندگی را برای اپراتورهای واگن های باربری و حیوانات باربر آسان نمود. در صفحه بلبرینگ Timken می توانید در مورد این برند اطلاعات بیش تری را کسب کنید.

  1. شرکت NACHI، یکی از بهترین شرکت های تولید کننده بلبرینگ در دنیا

بلبرینگ های nachi بهترین و برترین برند تولید کننده بلبرینگ

این شرکت به عنوان سازنده ابزارآلات در شهر تویاما ژاپن در سال 1928 تاسیس گردید. شعار اصلی و اولیه سازندگان NACHI این جمله بوده است : “توانایی تولید خانگی ابزارآلات، پایه و اساس پیشرفت صنعت ماشین سازی ژاپن است.”  بعد از گذشت 10 سال، NACHI اقدام به تاسیس یک کارخانه فولاد با سیستم تولید یکپارچه نمود و سپس توجه خود را بر کیفیت مواد و متریال در زمینه ابزارآلات، بیرینگ متمرکز نمود. هیچ شرکت دیگری در دنیا تا این حد درگیر ساخت تجهیزات ماشین سازی نظیر، ابزالات، ربات ها، بیرینگ، تجهیزات هیدرولیکی و مواد، نبوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سازنده و بلبرینگ های nachi به صفحه آن مراجعه کنید.

برای هر چه بهتر شدن پینیون در ارائه خدمات و اطلاعات لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

بلبرینگ FAG بیشتر در چه صنایعی شناخته شده و مورد استفاده قرار میگیرد؟
امروزه بلبرینگ FAG به عنوان یک برند مطرح در زمینه ساخت ماشین آلات، صنعت خودرو، هواپیمایی و هوافضا شناخته شده و مورد استفاده این صنایع قرارمیگیرد.
شناخته شده ترین برند بلبرینگ در صنعت و خودروسازی متعلق به کدام شرکت است؟
شناخته شده ترین برند بلبرینگ در صنعت و خودروسازی متعلق به شرکت NTN است که یکی از بزرگترین تولید کنندگان بیرینگ در دنیا می باشد. این شرکت علاوه بر اینکه یکی از برجسته ترین تامین کنندگان بیرینگ در صنعت خودرو سازیست، در صنایع دیگر نیز توانسته محبوبیت زیادی بدست آورد.
امتیاز خرید بلبرینگ از مطرح ترین برند ها از گروه پینیون چیست؟
گروه بازرگانی پینیون یکی از نمایندگی های معتبر در زمینه فروش انواع بلبرینگ از برند های معتبر می باشد. این گروه با ارائه گواهی ضمانت اصالت کالا، اصل بودن تمامی محصولات خود را تضمین میکند.
 

سوالات متداول

در زمینه خرید و فروش بلبرینگ

یک دیدگاه بگذارید