دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب
هلی کویل

گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون

تامین کننده و فروش هلی کویل

هلی کویل Helical coil، مفتولی با جنس فولاد ضد زنگ بوده که ، به صورت فنر پیچیده شده و قابلیت جایگزینی کلیه رزوه های مادگی میلیمتری و اینچی موجود در جهان را داراست. برای سفارش انواع بوش فنری و ابزار نصب فرم را تکمیل کنید یا با ما تماس بگیرید.

در لغت بازار و اصطلاح عامیانه بوش فنری نیز نامیده می شود.

فروش هلی کویل و ابزار نصب WTI ، Bollhoff

هلی کویل چیست ؟

بوش های فنری در دو نوع خود قفل (screwlock) و معمولی (free running) موجود می باشند. که با ترکیب رنگ قرمز برای خود قفل ها و سبز برای هلي کويل های معمولی از یکدیگر متمایز می شوند. (توجه داشته باشید این انتخاب رنگ مخصوص کمپانی بلهوف آلمانی می باشد.)

در واقع بوش فنری ها، رزوه های با استحکام بالا، مقاوم به خوردگی، دما و با دقت ساخت بالایی می باشند.

بوش فنری های خود قفل دارای مقطعی مانند شکل  زیر می باشند که باعث می شود پیچ را محکم بگیرد و آن در اثر ارتعاش و حرکت های اضافی باز نشود، اما بوش های فنری معمولی مانند رزوه های معمولی می باشند و پیچ راحت تر داخل آنها پیچیده می شود.

HelliCoil2

ساخت اين مغزيها بدون استفاده از حرارت صورت گرفته و اين امر موجب مقاومت کششي درحد 145 كيلو پوند بر متر مربع در مفتول فولادي مورد استفاده، مي گردد. با جايگذاري هلي كويل مقاومت رزوه در برابر اصطكاك، فرسودگي و استهلاك بطور قابل ملاحظه اي افزايش يافته و پيچ قبلي نيز كماكان قابل استفاده خواهد بود.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ داده باشیم در صورت نیاز به پشتیبانی و یا مشاوره بیشتر لطفا در قسمت کامنت ها مطرح نمایید و یا با ما تماس بگیرید تا به بهترین شکل و در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود.

2 پاسخ

یک دیدگاه بگذارید