دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب
پینیون > برند > توتال

گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون

گروه فنی مهندسی بازرگانی پینیون، عاملیت فروش انواع گریس و روغن توتال 

 برای سفارش و استعلام قیمت انواع محصولات توتال با ما تماس بگیرید.

روغن و گریس توتال

گروه فنی مهندسی بازرگانی پینیون، عاملیت فروش انواع گریس و روغن توتال ، برای سفارش و استعلام قیمت انواع محصولات توتال با ما تماس بگیرید.

این کمپانی همیشه در لیست 10 کمپانی برتر نفتی جهان بوده است.

شرکت توتال محصولات گسترده‌ای ازجمله گازو نفت و مشتقات نفتی، مواد شیمیایی اولیه، خدماتی ازجمله پالایش، پتروشیمی،  بازاریابی محصولات نفتی و گازی، و همچنین درمبحث انرژی، انرژی‌های تجدید پذیر (انرژی خورشیدی، انرژی باد و انرژی هسته‌ای) و روش‌هایی برای ذخیره انرژی را ارائه می‌دهد.

نگاهی مختصر به محصولات توتال:

پلیمرها:

این شرکت سه دسته از پلیمرها اعم از پلی اتیلن، پلی استایرن و پلی پروپیلن را تولید می‌کند. کاربرد: این محصولات در تهیه‌ی ظروف بسته بندی مواد غذایی و غلات، سینی های فوم، درب بطری کچاپ، قوطی های رنگ، لوله ها، چمن مصنوعی، فرش، عایق‌های حرارتی، قطعاتی از خودرو مانند ضربه گیر، کیسه های هوا، مخزن سوخت، قطعات داخلی و … و در بخش بهداشتی در تولید محصولاتی مانند پوشک، سرنگ و تیغ کاربرد دارند.

روان‌کننده ها (Lubricants):

  • روان‌کننده های خودرویی برای اتومبیل ها، موتورها، اتوبوس و وسایل نقلیه‌ی بزرگ، ماشین آلات کشاورزی، وسایل نقلیه‌ی دریایی تولید می‌شوند و هرکدام نوع متفاوتی دارند. برای مثال روان‌کننده ی Biotraffic 1000 FE 10W-30 برای ماشین آلات کشاورزی، روان‌کننده ی موتور بسیار مناسبی شناخته می‌شود. یا خنک‌کننده های COOLELF CLASSIC برای دماهای زیر 26 درجه‌ی سانتیگراد برای خنک کردن موتورهای احتراق داخلی تولید می‌شود.
روان کننده توتال
  • روان‌کننده های صنعتی  نیز برای استفاده‌های مختلفی تولید می‌شوند. برای مثال در صنعت هوایی، روان‌کننده ی AERO 100 برای بهبود فعالیت پیستون موتور هواپیماهای غول پیکر کاربرد دارد.
روانکار توتال

 

روغن موتور:

یکی از روغن‌های پرفروش این شرکت، روغن موتور ترکیبی 10W-40 مدل Quartz 7000 توتال می‌باشد که با موتور بسیاری از خودروها سازگاری دارد.

روغن موتور توتال

انواع سوخت:

این شرکت مسئولیت تولید انواع مختلف سوخت برای خودرو و هواپیماهای سبک و تجاری را بر عهده دارد.

انرژی‌های تجدیدپذیر:

برای مثال این شرکت تولید سلول‌های خورشیدی متناسب با شرایط اقلیمی مختلف را برعهده دارد که این سلول‌ها برای استفاده‌های مختلف، به طور مثال استفاده در منازل برای تامین انرژی، تولید می‌شوند.

تاریخچه شرکت توتال

توتال از 1920 تا کنون:

شرکت توتال توسط Ernest Mercier که یک کارآفرین فرانسوی بود، در سال 1920 دایر گشت. فعالیت این شرکت پس از جنگ جهانی اول در سال 1924 و با نام Companies française des pétroles (شرکت ملی نفت فرانسه) آغاز شد. اولین پالایشگاه احداث شده‌ی این شرکت در سال 1933 در شهر Normandy در شمال فرانسه شروع به کار کرد. اما فعالیت عمده‌ی این شرکت پس از جنگ جهانی دوم گسترش یافت. در حوالی سال‌های 1950 با دسترسی این شرکت به مخازن نفت الجزایر، فعالیت شرکت گسترش یافت. با تکامل صنعت خودروسازی و رواج استفاده از اتومبیل در اروپا، شرکت اقدام به تاسیس جایگاه‌های بنزین در کشورهای اروپایی نیز نمود.

گریس و روغن شرکت توتال

در ابتدا توتال تنها استخراج و توزیع نفت را در خاورمیانه برعهده داشت. در طول سالهای بعد، فعالیت این شرکت در سراسر جهان گسترش یافت. به طوری که تا کنون در بیش از 30 کشور دنیا نمایندگی دارد. همانطور که گفتیم این شرکت در کشورهای مختلف دنیا فعالیت دارد، از این رو محصولاتی که در کشورهای مختلف ارائه می‌دهد، با توجه به تقاضا و منابع آن کشور، متفاوت است. به طور مثال فعالیت این شرکت در کشور عراق، حفر و بهره‌برداری از چاه‌های نفتی بوده است.

فعالیت شرکت توتال در ایران

این کمپانی از سال 1332 تا کنون در ایران نیز فعالیت می‌کند.

روغن توتال ایران

در جولای 2017 توتال و شرکت ملی نفت ایران (NIOC) قراردادی را برای توسعه و تولید پارس جنوبی، بزرگترین میدان نفتی جهان، امضا کردند.

یک دیدگاه بگذارید

فروش انواع بلبرینگ

لینیر موشن ها

فروش انواع زنجیر صنعتی

انواع تسمه

روانکارهای صنعتی