دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب
پینیون > تجهیزات صنعتی > اسپیندل موتور > اسپیندل موتور هرتز

گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون

پینیون دارای دو شعبه در دو شهر بزرگ و صنعتی اصفهان و تهران آماده خدمت رسانی به صنعتگران کشور می باشد.

برای سفارش ساخت اسپیندل موتور هرتز با ما تماس بگیرید.

کاربرد اسپیندل موتور هرتز

گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون در زمینه فروش انواع اینورتر و اسپیندل موتور همچنین اسپیندل موتور هرتز ، تامین قطعات و تعمیر اسپیندل موتور فعالیت دارد. از این محصول برای کاربردهای مختلفی از جمله سنگ زنی، حکاکی، سوراخکاری و برشکاری به خصوص بر روی دستگاه های سی ان سی چوب استفاده می شود. اسپیندل موتور های هرتز در سه سری  HMA ، HMB و H90 با سیستم خنک کنندگی هوا خنک تولید می شوند.

سری HMA

در رنج توان 0.16 کیلو وات تا 1.1 کیلو وات و بازه سرعت از 6000 تا 24000 دور بر دقیقه  و با کلت خور استاندارد ER16 ,ER20 ,ER25 است.

سری HMB

در رنج توان 0.75 کیلو وات تا 3 کیلو وات و بازه سرعت از 6000 تا 24000 دور بر دقیقه و با کلت خور استاندارد ER16 ,ER20 ,ER25 است.

سری H90

در رنج توان 0.65 کیلو وات تا 7 کیلو وات و بازه سرعت از 3000 تا 24000 دور بر دقیقهو با کلت خور استاندارد ER32 ,ER25 است.

فروش اسپیندل موتور هرتز

سرعتهای 18000 و 24000 با سر کلت خور استاندارد، بیشتر رایج بازار و در استوک کارخانه هرتز هستند و سرعتها و مدل کله گی های دیگر (فلنج خور برای برشکاری، دماغه بزرگتر) طبق کاتالوگ، بیشتر به صورت سفارشی تولید و وارد می شوند.

کاتالوگ اسپیندل موتور هرتز

کاتالوگ اسپیندل موتور کاتالوگ اسپیندل موتور
 دانلود

درباره شرکت هرتز

شرکت هرتز یکی از شرکت های تولید کننده اسپیندل موتور که در آنکارا ترکیه واقع شده است، به ادعای خود کارخانه تمامی قسمت ها در خود کارخانه تولید می شود و هر قسمت پس از طی کردن تمامی مراحل تست کیفیت و بازبینی مونتاژ می گردد.

نمایندگی اسپیندل هرتز

3 پاسخ
  1. مهرداد

    با سلام.من یه اسپیندل ۱۸۰۰۰دور ۲۲۰۰واتی از ترکیه خریده بودم برای دستگاه سی ان سی با فشنگی های er20
    سوالم اینه اگر بخوام یه اسپیندل هرتز ۴/۵کیلوواتی تهیه کنم فشنگی های er20بهش میخوره یا با افزایش وات فشنگی های بزرگتری بهش میخوره. ضمنا امکانش هست که یه اسپیندل ۴/۵از شما بگیرم و با پرداخت مابه‌التفاوت شما اسپیندل منو بردارید؟

    1. admin-1

      باسلام وعرض تشکر از این که گروه ما را برای پاسخ گویی به مشکلاتتون انتخاب کردین معمولا فشنگی اسپیندل ها به صورت استاندارد با قطر شافت اسپیندل و با er مطرح می شوند درصورتی که قطر هر دو اسپیندل یکی باشد پسer آنها هم یکی می شود و امکان جایگزینی وجود دارد امکان تعویض جنس به دلیل مشخص نبودن جنستون رو نداریم ولی درصورتی که نیاز به اسپیندل مارک هرتز آب خنک ۴.۵ کیلوات دارین با واحد فروش تماس بگیرید حتما راهنماییتون می کنند

  2. مهرداد

    با تشکر از اینکه لطف کردید و جواب دادید.اسپیندل من کاملا آکبنده . هرتز ترکیه است روش هم ساخت ترکیه آنکارا درج شده . ۱۸۰۰۰ دور و ۲/۲کیلووات هستش.وقتی آمار قیمتهاشون رو درآوردم دیدم تفاوت قیمتش با ۴/۵کیلووات زیاد نیست .

یک دیدگاه بگذارید