واحد الکترونیک : ۰۹۰۵۱۲۰۶۴۴۲ واحد مکانیک : ۰۹۰۵۱۲۰۶۴۴۰ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ دفتر تهران : ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰
ساعات پاسخ گویی : ۸:۰۰-۱۸:۰۰
واحد الکترونیک : ۰۹۰۵۱۲۰۶۴۴۲ واحد مکانیک : ۰۹۰۵۱۲۰۶۴۴۰ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ دفتر تهران : ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰
ساعات پاسخ گویی : ۸:۰۰-۱۸:۰۰
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

تعمیر جک هیدرولیک و پنوماتیک

پینیون > خدمات مهندسی > تعمیرات > تعمیر جک هیدرولیک و پنوماتیک

گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون

پینیون دارای دو شعبه در دو شهر بزرگ و صنعتی اصفهان و تهران آماده خدمت رسانی به صنعتگران کشور می باشد.

برای تعمیر و ساخت انواع جک هیدرولیک و پنوماتیک با ما تماس بگیرید.

تعمیر جک هیدرولیک و پنوماتیک

  • تعمیر ، طراحی و ساخت انواع جک های هیدرولیک

انواع جک از نوع يكطرفه و دو طرفه

جک هیدرولیکی تلسکوپی telescopic

جک هیدرولیکی میل فرمان خودرو tie rod

جک هیدرولیکی جرثقیل

جک هاي هيدروليک آسانسور

جک ترمز دار

ساخت انواع جک با سیستم های کنترل موقعیت و کنترل نیرو

استفاده از آب بند های اروپایی معتبر Simrit, Trellerborg, Parker

repairing-hydrolic-jack

جک پنوماتیک قلمی
جک پنوماتیک پرس
جک پنوماتیک تلسکوپی
جک پنوماتیک دوطرفه
جک پنوماتیک کامپکت
جک پنوماتیک روتاری
جک پنوماتیک با مگنت

در جدول زیر یک سری از خرابی های رایج جک هیدرولیک و علل احتمالی این علایم آورده شده است.

علایمعلل احتمالی
خوردگی پوسته داخلیآب روغن قاطی کردن
خم شدن میله پیستونمشکل عملیاتی :اضافه بار احتمالی
تاثیر بیرونی تحت مشخصات میله پیستون
خط افتادن داخل سیلندرآلودگی روغنشکست بیرینگ پیستون
گرم شدن سیلندرنشت داخلی
شکستن بلبرینگ چشمی

بار ضربه ایپایین بودن مشخصات بیرینگ

 

اضافه بار سیلندر

ترکیدن گلندامکان تشدید فشار داخلی
سایش رزوه
تغییر شکل لوله سیلندر
نشت کردن از دور قطر خارجی گلندخرابی اورینگترک خوردن گلند
کاهش توان

نشت داخلیخرابی پمپ هیدرولیک

 

نصب نادرست والو

ایجاد حفره میله پیستونخوردگی و زنگ زدگی
خط افتادن میله پیستون

آلودگی روغنآلودگی بیرینگ گلند

 

خرابی بیرینگ گلند

جمع نشدن میله پیستوننشت داخلیانسداد درگاه
نشت منظم آب بند

چسباندن نادرست آب بندهاشیارهای سیل پوسیده یا زنگ زدن

 

حباب هوا در روغن

فاصله فلزکاری نادرست

آلودگی در روغن

چسباندن سیل ها به نادرستی

سایز نادرست هوزینگ سیل

سروصدای ضربه میله در انتهای کورسخوردگی بیرینگ داخلیهم محور نبودن پیستون و گلند
ساییدگی یک طرف میله

عدم پشتیبانی بلبرینگبارگذاری زیاد از یک سمت

 

میله خیلی کوچک است

جام کردن

کمبود روان کننده برای بیرینگ گلند و سیل هازبری سطح در انتهای شافت یا لوله

 

کمبود فشار هیدرولیکی

خلا یا به دام افتادن هوا

تلرانس های بیرینگ خیلی سفت هستند

آب بندها خیلی کیپ هستند

ترک برداشتن جوشبار ضربه ایجوش اصلی ضعیف

Hydraulic-ram-repairs

توجه: گلند معادل لغت Gland در زبان انگلیسی می باشد که در اصطلاح صنعتی به کاسه نمد معروف است.
به جکهای هیدرولیکی جک روغنی و به جکهای پنوماتیک جک بادی نیز گفته می شود.

1 پاسخ

یک دیدگاه بگذارید

Enter Captcha Here : *

Reload Image