دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب
چگونه بلبرینگ اصل رو از بلبرینگ غیر اصل تشخیص دهیم

بهترین راه‌های تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی

اگر قصد خرید بلبرینگ اصلی را دارید قطعا پیدا کردن یک کالای درجه یک و باکیفیت برای شما از همه چیز مهم‌تر است؛ اما با توجه به چالش‌هایی که برای فروش بلبرینگ در ایران وجود دارد فروشندگان نمی‌توانند مشتریان را از اصالت کالاهای خود مطمئن کنند. این موضوع باعث می‌شود قطعات تقلبی روزبه‌روز در بازار بیشتر از گذشته ظاهر شوند. اما در این بخش راهکارهایی را در اختیار شما می‌گذاریم که بدانید چگونه یک بلبرینگ اصل و اورجینال را تشخیص دهید.

1.ظاهر بسته بندی در تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی

شاید بازار آسیای شرقی را محصولات کپی چینی پر کرده باشد؛ اما این تولیدی‌ها هرچقدر هم که تلاش کنند نمی‌توانند بسته‌بندی مشابه با برند واقعی محصولات را تولید کنند؛ چراکه این موضوع برای آنها صرفه اقتصادی ندارد. درنتیجه در ظاهر و بسته‌بندی کالاهای تقلبی همیشه نقطه ضعفی وجود دارد که به شما می‌گوید نباید این کالای بی‌کیفیت را تهیه کنید. البته برای تشخیص بسته‌بندی بلبرینگ اصل از تقبلی بهتر است ظاهر کالاهای اورجینال شرکت‌ها را در وب‌سایت‌های معتبر آنها بررسی کنید.

رنگ و شکل جعبه از راه‌های تشخیص بلبرینگ اصلی ار تقلبی است که شما را نا امید نمی‌کند! از طرف دیگر فونت نوشته‌های به‌کار رفته روی جعبه نیز به کمک شما می‌آیند. هر برندی که بلبرینگ تولید می‌کند برای نوشتن مشخصات فنی روی جعبه از فونت مخصوص به خود استفاده می‌کند که اندازه این فونت نیز با دقت بسیاری انتخاب می‌شود. بنابراین در زمان بررسی بسته‌بندی نوشته‌های فنی را فراموش نکنید.

2. از کشورهای سازنده برندهای مختلف اطلاع داشته باشید

هریک از بلبرینگ‌ها توسط هر برندی که تولید شده باشند شماره فنی مشخصی روی بسته‌بندی خود دارند. شما باید از کشورهای تولیدی برندهای مختلف ازجمله بلبرینگ‌های SKF و FAG اطلاع داشته باشید که بتوانید بلبرینگ اصل از تقلبی را تشخیص دهید. به عنوان مثال اگر برند X شماره 980.3A را در سوئیس تولید می‌کند و شما بلبرینگ برند X را با همین شماره اما با کشور سازنده آلمان تهیه کردید، قطعا یک جنس تقلبی و بی‌کیفیت در دستان شماست! برای خرید بلبرینگ برند های fag و یا skf به صفحه خرید بلبرینگ skf و یا خرید بلبرینگ fag مراجعه فرمایید.

3. اطلاعات کاتالوگ در تشخیص اصل و تقلبی بودن بلبرینگ

برای خرید بلبرینگ اصل بهترین و کامل‌ترین راهنما کاتالوگی است که توسط شرکت تولیدی تهیه شده است. در این کاتالوگ کد محصولات مختلف در صفحه مربوط به آنها مشخص است، با استفاده از این کد و بررسی آن در زمان خرید متوجه می‌شوید کدام محصول اصل و کدام‌یک تقلبی است؛ چراکه کد روی بسته‌بندی بلبرینگ دقیقا باید با کد کاتالوگ مشابه باشد.

4. قیمت بلبرینگ راهنمای تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی

هر شخصی دوست دارد محصولات با کیفیت را با قیمتی ارزان تهیه کند، اما این آرزو معمولا به واقعیت بدل نمی‌شود! در رابطه با قیمت بلبرینگ کمی منطقی‌تر فکر کنید؛ هیچ‌گاه نمی‌توانید برای خرید بلبرینگ اصل که با ارزهای بین‌المللی به فروش می‌رسند، هزینه‌ای اندک بپردازید. شاید بررسی قیمت بلبرینگ برندهای مختلف در وب‌سایت‌های مختلف به شما کمک کند، اما بهتر است هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل، انبارداری و سود فروشنده را نیز در نظر بگیرید. بنابراین اگر فروشنده‌ای بلبرینگ به اصطلاح اورجینال را زیر قیمت بازار به شما می‌فروشد خیلی خوشحال نشوید! هیچ ارزانی بی حکمت نیست و قطعا یکی از راه‌های تشخیص بلبرینگ اورجینال از فیک قیمت آن است.

متخصص تشخیص بلبرینگ اصل شوید…

شاید تصور کنید در بازاری که بیشتر اجناس تقلبی و بی‌کیفیت هستند پیدا کردن کالاهای اورجینال و اصل چالشی جدی است؛ اما با همین چند نکته ساده که هر شخصی می‌تواند تشخیص دهد در زمینه شناخت بلبرینگ اصل متخصص می‌شوید. البته یک روش ساده‌تر هم برای شما وجود دارد، اینکه خرید بلبرینگ صنعتی را از مراکز معتبر و باسابقه انجام دهید که خیالتان از بابت اصالت کالاها راحت باشد. انتخاب با شماست، اینکه در زمان خرید چند نکته ساده را بررسی کرده و کمی بیشتر برای داشتن اجناس مرغوب هزینه کنید یا با خرید بلبرینگ تقلبی مجبور به خرید مجدد آن شوید. تشخیص بلبرینگ اصل از تقلبی با نکاتی که گفته شد مثل آب خوردن است؛ پس اشتباه نکنید!

برای هر چه بهتر شدن پینیون در ارائه خدمات و اطلاعات لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید.

4/5 - (2 امتیاز)

یک دیدگاه بگذارید