دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

ساخت بزرگترین رولبرینگ بشکه ای توسط SKF

پینیون > اخبار > ساخت بزرگترین رولبرینگ بشکه ای توسط SKF

ساخت بزرگترین رولبرینگ شرکت SKF

‎ SKF ‎‏بزرگترین‎ ‎رولبرینگ بشکه ای آب بند خود را ساخت.

کارخانه گوتنبرگ  SKF بزرگترین رولبرینگ بشکه ای آب بند خود را تولید کرده است. این رولبرینگ با شماره فنی SRB 241/900 50، پنجاه درصد بزرگتر و سه برابر سنگین تر از بزرگترین رولبرینگ قبلی SKF است که به مشتری پرویی خود رساند.‏

Largest-roller-bearing-skf

گوتنبرگ، سوئد، 4 اکتبر 2017: مقصد این رولبیرینگ یک معدن مس بزرگ در پرو است، این رولر آب بند شده، سه تن معادل استاندارد نسخه  SKF بدون آب بند با قطر داخلی (سوراخ) 900 میلی متر، قطر بیرونی 1420 میلیمتر و عرض 515 میلی متر است. آب بند خود شامل یک ورق فولادی با یک قالب رویی لاستیکی با مشخصات و پروفیل مشابه با آب بند های رولبرینگ کرویSKF موجود  حال حاضراستفاده می‌شود.

این رولبرینگ مشتری  پرویی SKF به یک شفت افقی متصل می شود و در شرایط بسیار گرد و خاکی در محیطی بیابانی که عملیات سنگ زنی انجام می شود و خطر آلودگی دارد کار میکند. این رولر  با بارگذاری بسیار بالا (2-3 C/P) با بار ضربه ای مکرر؛ بارهای عمدتا شعاعی، در محیطی با سطح بالای آلودگی کار میکند، که خطر قابل توجهی از شکست زودهنگام را ایجاد می کند. هدف از ساختن سفارشی آب بند، کاهش دادن حداقل دو برابری دوره ی سرویس بیرینگ با کاهش قابل توجه خطر آلودگی در این کاریرد است.

این شکستن رکورد SRB آّب بند شده توسط یک تیم تحت هدایت دانیل اورتگا (مدیر پروژه، توسعه کسب و کار) در یک برنامه  فشرده شش ماهه طراحی و ساخته شد.

largest-sealed-spherical-roller-bearing

عملکرد واقعی آب بند برای این اندازه SRB به سرویس تایید شده توسط مشتری برمیگردد، اما طراحی مشابه آب بندی که در اندازه های کوچکتر SRB استفاده می شود، عمر مفید سرویس را حداقل دوبرابر نسبت به بیرینگ غیر آب بند افزایش می دهد. همچنین SKF توانسته است با استفاده ازتکنولوژی سه بلوک محفظه ای (Three-barrier) بیرینگ برای حفاظت از داخل محفظه (حوضینگ) های آب بند که حاوی روغن گریس است، دوره سرویسی 3 تا 5 برابر بیشتر از یک بیرینگ غیر آب بند داشته باشد.

یک دیدگاه بگذارید