دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب
پینیون > تجهیزات صنعتی > اسپیندل موتور > اسپیندل موتور آرل

گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون

پینیون دارای دو شعبه در دو شهر بزرگ و صنعتی اصفهان و تهران آماده خدمت رسانی به صنعتگران کشور می باشد.
برای سفارش ساخت اسپیندل موتور آرل با ما تماس بگیرید.

معرفی اسپیندل موتور آرل

از جمله اسپیندل موتورهای با کیفیت ترکیه ای ، اسپیندل موتور آرل می باشد. این شرکت محصولاتی در بازه های توانی بین 180 وات تا 12.5 کیلو وات ، سرعت از 1500 دور بر دقیقه تا 24000 دور بر دقیقه در مدل های متنوع تولز چنج و کلت خور از استاندارد ER11  تا ER40 تولید می کند.
گروه بازرگانی پینیون تامین کننده انواع اینورتر و اسپیندل موتور های ایتالیایی ، آلمانی، چینی و ترکیه ای در ایران می باشد.

تمایندگی اسپیندل آرل

 

کاتالوگ اسپیندل موتور آرل

کاتالوگ اسپیندل موتور کاتالوگ اسپیندل موتور
 دانلود

درباره شرکت آرل

AREL در سال 1987 به عنوان یک شرکت متعلق به خانواده آیدین آرکاگ (Aydın Arcağ ) تاسیس شد. آقای آرکاگ از سال 1961 در بخش تولید تجهیزات صنعتی کار کرده است. در طول تجربه کار طولانی خود، او در ابتدای کار خود طراحی دستگاه های جوشکاری دیزل استاندارد و 400 هرتز را تولید کرد. ژنراتورها، ویبراتورهای بتن و موتورهای الکتریکی با فرکانس بالا به عنوان محصولات داخلی AREL در ترکیه بودند، AREL همچنان به تولید محصولات با کیفیت بالا در زمینه کار چوب، صنایع هواپیمایی و دفاعی و عمرانی و ساختمانی ادامه می دهد.

در آغاز دهه 1990، AREL  ماجراجویی خود را با تولید موتورهای فرکانس بالا با تولید موتورهای ویژه 12،000 دور در دقیقه مخصوص دستگاه های سی ان سی و دستگاه های حکاکی چوب آغاز کرد. در اوایل سال 2000، AREL  تجربه بسیار زیادی در زمینه طیف وسیعی از موتورهای اسپیندل به دست آورد و با افزایش تعداد شرکت های تولید ماشین های صنعتی که از موتورهای الکتریکی با فرکانس بالا استفاده می کردند، به این امر کمک کرد.

پس از آن، برای رقابت در بازار کیفیت تولید با روی آوردن به مکانیزه کردن با اتوماسیون بیشتر به کمک ماشین آلات را افزایش داد و امروزه با افزایش اتوماسیون و کیفیت محصول، شرکت آرل  محصولات متفاوتی را هدف قرار داده و بیش از 50 نوع مختلف از موتورهای اسپیندل را که بیشتر در صنایع و ماشین آلات چوب استفاده می شود ارائه کرده است.

اسپیندل موتور AREL

 

یک دیدگاه بگذارید