دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون

پینیون دارای دو شعبه در دو شهر بزرگ و صنعتی اصفهان و تهران آماده خدمت رسانی به صنعتگران کشور می باشد.
برای سفارش اسپیندل موتور با ما تماس بگیرید.

گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون در زمینه فروش، تامین و تعمیر قطعات و تجهیزات صنعتی با تمرکز بر روی حوزه اتوماسیون صنعتی و دستگاه های CNC فعالیت دارد. از جمله این تجهیزات اسپیندل موتور است که برای کاربردهای مختلفی از جمله سنگ زنی، حکاکی، سوراخکاری و برشکاری استفاده می شود. گروه پینیون عاملیت فروش انواع اینورتر و اسپیندل موتورهای صنعتی از جمله اسپیندل موتور HSD ایتالیا در ایران می باشد.

تعمیر اسپیندل HSD

کاتالوگ اسپیندل موتور HSD

کاتالوگ اسپیندل موتور کاتالوگ اسپیندل موتور
 دانلود
کاتالوگ اسپیندل موتور تولزچنج کاتالوگ اسپیندل موتور تولزچنج
دانلود

 

ویژگی های اسپیندل HSD

شرکت HSD  ایتالیا طیف گسترده ای از اسپیندل موتور برای ماشینکاری فلز، چوب، کامپوزیت، آلومینیوم، پلاستیک و سنگ ارائه می دهد.

اسپیندل موتورهای اچ اس دی مجهز به سیستم های خنک کنندگی با فن یا مایعات و نوع ابزارگیر تولزچنج یا کلت خور است که با ظرفیت های زیادی برای تعداد بسیاری از کاربردهای صنعتی، شامل طیف گسترده ای از توان و سرعت کاری را با سطح کیفیت بالا ارائه می شود.

بازه توانی اسپیندل موتور های HSD از 1 کیلو وات تا 50 کیلو وات و از سرعت 6000 دور بر دقیقه (rpm) تا 50000 دور بر دقیقه را در بر می گیرد.

طبق ادعای HSD قبل از اینکه به تولید بپردازید، هر مدل یا جزء تحت آزمایشهای دقیق قابلیت اطمینان و شبیه سازی تحت بدترین شرایط ممکن کاری قرار می گیرد. سیستم بازرسی و تست چند سطحی تضمین می کند که کیفیت محصولات مطابق با مشخصات فنی و محصول است.

در طول مرحله پذیرش مواد، هر قطعه تحت بازرسی ها و آزمایش های دقیق توسط پرسنل متخصص کیفیت و استفاده از ابزارهای آوانگارد قرار می گیرد.

برای برآورده کردن انتظارات مشتری، در مراحل مونتاژ، هر قطعه به طور متوسط تحت 160 بازرسی و تست نهایی که توسط کارشناسان کنترل کیفیت انجام می شود قرار می گیرد.

یک دیدگاه بگذارید