دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

قیمت اینورتر صنعتی

گروه فنی مهندسی بازرگانی پینیون در زمینه تامین انواع قطعات و تجهیزات حوزه برق و الکترونیک از جمله فروش اینورتر یا درایو موتور ( اینورتر تک فاز، اینورتر سه فاز، اینورتر سبک کار و سنگین کار) فعالیت می‌کند. برای سفارش و خرید اینورتر می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده تماس بگیرید و یا از طریق فرم سفارش محصول، سفارش خود را ثبت کنید. سفارشات شما در کلان شهرهای اصفهان و تهران و یا هر نقطه از کشور عزیز ما ایران که بخواهید برای شما ارسال می‌شود. برای استعلام قیمت اینورتر صنعتی از انواع برند های مطرح با ما تماس بگیرید و یا فرم سفارش را پر و ارسال کنید.

 گروه فنی مهندسی بازرگانی پینیون یک شرکت دانش بنیان با بیش از 10 سال تجربه در صنعت می باشد 

لوازم نصب اینورتر | تجهیزات افزایش راندمان اینورتر
گروه فنی و مهندسی و بازرگانی پینیون در زمینه فروش انواع درایو موتور ها فعالیت می کند

اینورتر

اینورتر (inverter) در لغت به معنی معکوس‌کننده و در اصل نوعی دستگاه یا مبدل الکترونیکی است که قادر است یک ولتاژ (DC) را به یک جریان متناوب (AC) با ولتاژ و فرکانس معین تبدیل کند. به نوعی از راه‌اندازها و کنترل‌کننده‌های سرعت (دور) موتور که با تغییر ولتاژ و فرکانس اعمال‌شده به الکتروموتور، باعث راه‌اندازی آن می‌شوند نیز درایو یا VFD گفته می‌شود (Variable Frequency Drive).

یک ولتاژ ثابت DC است که به طور اسمی از باتری‌ها بدست می‌آید و خروجی آن به طور کلی یک ولتاژ متناوب ثابت یا متغیر است. ولتاژ ورودی، ولتاژ خروجی و فرکانس و بررسی کلی انرژی به طراحی دستگاه اینورتر بستگی دارد.

کار اینورتر این است که DC را به AC تبدیل می‌کند و این دستگاه‌ها هرگز هیچ نوع نیرویی تولید نمی‌کنند. چرا؟ زیرا این نیرو توسط منبع DC  تأمین می‌شود. شکل موج ولتاژ خروجی اینورترهای ایده‌آل باید سینوسی باشند اما در عمل شکل موج‌های اینورترها غیرسینوسی بوده و هارمونیک خاصی دارند. در بیشتر موارد، ولتاژ ورودی DC معمولاً پایین‌تر است در حالی که مقدار ولتاژ خروجی AC برابر است با ولتاژ منبع تغذیه شبکه یا 120 ولت و در بعضی از موارد بسته به نوع کشور تا 240 ولت هم می‌رسد.

انواع اینورترها

درایو موتور در تأمین انرژی الکترونیک و تجهیزات الکتریکی دارای ولتاژ جریان مستقیم برق بسیار مفید هستند. علاوه بر این، آن‌ها به طور گسترده‌ای در مراحل معکوس‌سازی منابع تغذیه سوئیچینگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدارها براساس فن‌آوری سوئیچینگ و نوع سوئیچ، شکل موج، ورودی، فرکانس و شکل موج خروجی طبقه‌بندی می‌شوند.

  • اینورترها از نظر ورودی

درایو موتور ها از لحاظ ورودی به دو نوع تک ‌فاز و  سه‌ فاز تقسیم می‌گردند اما خروجی همه‌ آن‌ها سه فاز است.

  • اینورترها از لحاظ موج تولیدی

درایو موتور ها از لحاظ موج تولیدی به سه نوع  موج سینوسی خالص و  موج سینوسی اصلاح شده یا شبه‌سینوسی و  موج مربعی تقسیم می‌گردند.

  • اینورترها از لحاظ ارتباط با شبکه برق

درایو موتور ها از لحاظ ارتباط با شبکه برق به دو نوع متصل به شبکه و جدا از شبکه تقسیم می‌گردند.

مزایا و معایب استفاده از اینورتر

مزایا و معایب استفاده از اینورتر

  • مزایا
    • پاسخ سریعتر به بارهای متغیر گرمایشی و سرمایشی.
    • امکان تغییر سرعت و تغیر جهت چرخشی موتور بدون نیاز به کنتاکتور
    • تشخیص هوشمند میزان بار موتور و حفاظت در برابر بار اضافه
    • قابلیت کنترل از راه دور
    • کاهش قابل توجه هزینه‌های اجرایی (تا 50٪ پس انداز) در مقایسه با سیستم‌های غیر اینورتر (معمولی)
    • کاهش هزینه برق و انرژی مصرفی
    • سطح نویز کمتر
    • کاهش ضربه‌های وارده به قسمت‌های مکانیکی مثل كوپلینگ‌ها، گیربكس‌هاو … به واسطه راه‌اندازی نرم موتور
    • محافظت از موتور و چلوگیری از آسیب‌رسی به آن در برابر افزایش ولتاژ
    • حذف قله‌های ولتاژ از کمپرسور
    • کاهش خطر تداخل الکترومغناطیسی با سایر تجهیزات.روشی کارآمد برای تغییر ولتاژ (بالا یا پایین کردن ولتاژ)
    • قابلیت جداسازی الکتریکی بین ورودی و خروجی
    • قابلیت تأمین ولتاژ AC از منبع DC
    • قابلیت هموارسازی تغییرات تصادفی در ولتاژ ورودی
    • قابل استفاده برای تولید 50 هرتز از منبع 60 هرتز یا برعکس
  • معایب
    • نیاز به هموارسازی و یکسوسازی در خروجی، در صورت قطع بودن خروجی
    • امکان ایجاد تداخل رادیویی یا صوتی
    • امکان تولید AC با فرکانس غیرخاص
    • امکان تولید ولتاژ خروجی اضافی ، تحت شرایط بدون بار و یا بار بسیار سبک

دلایل استفاده از اینورتر

درایو موتور ها یا vfd بسته به نوع کاربرد در طیف وسیعی از مصارف خانگی و صنعتی به کار برده می‌شوند، به عنوان مثال، در مصارف خانگی، اگر ما مجبور به تهیه یک لوازم خانگی شویم که در جریان متناوب 230 ولت (فرکانس 50 هرتز) کار می‌کند، اما توان و منبع تغذیه AC در دسترس نباشد، ما می‌توانیم با استفاده از یک درایو موتوز 12 ولتی (DC)  جریان برق آن را تأمین کنیم. بنابراین استفاده از اینورتر صنعتی برای تغذیه توسط DC، دستگاه‌های الکتریکی که برحسب جریان AC کار می‌کنند ضروری است. از طرفی در صنعت، موتور‌های الکتریکی عموماٌ با یک دور ثابت کار می‌کنند. اما با توجه به میزان بار و نوع کاری که انجام می‌دهند؛ همیشه به یک دور یا سرعت ثابت نیازی ندارند و گاهی می‌توان با کاهش دور موتور، از مصرف هزینه‌ها تا حدودی کاست یا با افزایش دور موتور (در مواقع مورد نیاز) اصطلاک موتور را کاهش داد؛ که کنترل این دور موتور با درایوها محقق می‌شود.

کاربرد انواع اینورتر یا درایو موتور در صنعت

کاربرد اینورتر صنعتی

کاربرد اصلی VFD ها یا معکوس‌کننده‌ها، انجام عمل عکس مبدل‌های متداول برق AC به DC است و کاربرد دیگر اینورترها (یا درایو AC)، کنترل دور و سرعت موتورهای الکتریکی AC سه‌فاز بدون کاهش قدرت و گشتاور موتور و کاهش مصرف انرژی بدون هیچ گونه تأثیری در عملکرد سیستم است

برندها

درایو موتور در انواع برندها به بازار عرضه می‌شوند. از جمله برندهای معتبر و معروف این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • برند دلتا (DELTA): ساخت کشور تایوان
  • برند ال اس (LS) و هیوندای (HYUNDAI) ساخت کره جنوبی
  • برند INVT، TECO و YOLICO : ساخت کشور چین
  • برند DANFOSS ساخت کشور دانمارک
  • برتد میتسوبیشی الکتریک و یاسکاوا (Yaskawa): ساخت کشور ژاپن

که در قسمت ذیل به توضیح سه مورد از برندهای پرکاربرد اینورتر و تفاوت آن‌ها می‌پردازیم:

  • برند زیمنس (siemens): ساخت کشور آلمان، ارائه دهنده انواع اینورتر صنعتی و درایو جهت تنظیم دور موتورهای الکتریکی AC سه فاز. اینورترهای زیمنس جزء اینورترهای استاتیک و فاقد قطعات متحرک هستند و قابلیت روشن و خاموش کردن موتور به صورت کنترل شده و تنظیم دقیق زمان روشن و خاموش کردن و کنترل انواع موتورهای AC و DC را دارا می‌باشند و از مدهای کنترلی V/F، برداری و گشتاور ثابت بهره می‌برند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه قیمت اینورتر زیمنس مراجعه فرمایید.
  • برند یونیک (unique): ساخت کشور ایران، جایگزین چینی و کره‌ای، ارائه دهنده درایو موتورهایی با ورودی تک فاز و سه فاز و قابل کاربرد در مصارف صنعتی و خانگی و دارای مد کنترلی V/F و مد کنترلی برداری (حلقه باز و حلقه بسته). برای آشنایی بیشتر به صفحه اینورتر یونیک استنسون مراجعه کنید.
  • برند اشنایدر (Schneider): ساخت کشور فرانسه، یک برند معتبر و متخصص جهانی در زمینه ارائه محصولات و تجیهیزات الکتریکال و اتوماسیون و به صورت اینورتر تک فاز و اینورتر سه فاز، با سرعت متغیر، باکیفیت ساخت بالا، قابلیت نصب و راه‌اندازی آسان، قابل کاربرد در طیف وسیعی از کیلووات‌های مختلف، بهره‌مندی از قیمت مناسب نسبت به سایر برندهای اروپایی است. محصولات شرکت اینورتر اشنایدر بیشتر از مد کنترلی برداری بهره می‌برند و کاربرد اصلی آن‌ها راه اندازی و کنترل موتورهای القایی سه فاز است.

نحوه نصب درایو موتور ها

نصب بسیار آسان است. خصوصاً درایو موتور های کوچک‌تر با ولتاژ کم (اینورترهای مبدل برق خودرو)، بیشتر آن‌ها دستگاه‌های “وصل و اجرا” هستند؛ این vfd ها دارای کابل با یک دوشاخه اتصال هستند که به جافندکی اتومبیل یا کامیون شما وصل می‌شوند. این دستگاه‌ها قابل حمل هستند، بنابراین به نصب پیچیده‌ای نیاز ندارند. اما اگر درایوی که خریداری می‌کنید از ولتاژهای بالاتری برخوردار است، نحوه نصب کمی اهمیت پیدا می‌کند.

مد کنترل اینورتر

به طور کلی درایو موتور دارای مدهای کنترلی زیر است: مد کنترل برداری حلقه باز، مد کنترل برداری حلقه بسته، مد کنترل V/F، مد کنترل مستقیم گشتاور، مد کنترل لغزشی. امامد کنترل V/F و مد کنترل برداری حلقه باز (بدون سنسور) بیشتترین کاربرد را اینورترها دارند.

مزیت یونیت ترمز داخلی

یونیت ترمز (Brake unit) که به آن واحد ترمز دینامیکی مبدل یا واحد بازخورد انرژی اختصاصی اینورتر نیز گفته می‌شود، عمدتاً برای کنترل بار مکانیکی نسبتاً سنگین و توقف یا کاهش سرعت ناشی از انرژی تجدیدپذیر تولید شده توسط موتور الکتریکی به کار می‌رود.

ملزومات در محیط های مختلف

گاهی اوقات در محیط‌های صنعتی لازم است تا موتور برای مدتی کوتاه متوقف شود، اما اگر موتور در حین حرکت دارای بار باشد، تا زمان متوقف شدن موتور توسط اینورتر صنعتی، حالت ژنراتوری ایجاد می‌گردد، یعنی جریان و ولتاژ بالایی توسط موتور تولید می‎شود که این افزایش ولتاژ باعث افزایش جریان  Bus DC اینورتر شده و در دراز مدت باعث آسیب رسی به اینورتر و سوختن IGBT خواهد می‎شود. حال برای جلوگیری از این کار از مقاومت ترمز استفاده می‌شود که به واحد یا یونیت ترمز که داخل اینورتر صنعتی قرار دارد متصل می‎شود و در مواقع لزوم توسط همین واحد ترمز فعال می‌گردد تا زمانی که جریان و ولتاژ افزایش یافته به حد نرمال خود در Bus DC اینورتر برسد.

اهمیتIGBT

ماژول اینورتر نقش مهمی در درایو فرکانس متغیر (VFD، سیستم کنترل سرعت موتورهای جریان متناوب) ایفا می‌کند و مهم‌ترین وسیله سوئیچینگ مورد استفاده در ماژول اینورتر IGBT است. ترانزیستور دوقطبی با گیت عایق شده (Insulated Gate Bipolar Transistor) که به اختصار IGBT نیز نامیده می‌شود.

درباره IGBT

یک وسیله نیمه‌هادی سه ترمیناله است که در درجه اول به عنوان یک سوئیچ الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از لحاظ عملکردی در حدفاصل بین ترانزیستور پیوندی دو قطبی معمولی (BJT) و ترانزیستور اثر میدان (MOSFET) قرار دارد که مزایای بهره‌مندی از MOSFET و BJT را برای استفاده در مدارهای منبع تغذیه و کنترل موتور در هم می‌آمیزد. عموماً دراینورتر‍ها از ترانزیستور Igbt در قدرت‌های بالا از ترانزیستور MOSFET در قدرت‌های پایین استفاده می‌گردد.

کاربرد

Igbtها عمدتاً در کاربردهای الکترونیکی قدرت از قبیل اینورترها، مبدل‌ها و منابع تغذیه، جایی که تقاضاها و نیازهای دستگاه سوئیچینگ حالت جامد به طور کامل توسط ترانزیستورهای MOSFET و BJTبرآورده نمی‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرند. قابلیت اطمینان، راندمان بالا، استحکام اینورتر صنعتی به طور مستقیم به ماژول‎ها و مدارات حفاظتی Igbt بستگی دارد.

ماژول اینورتر چیست و چه کاربرد و اهمیتی دارد؟

پارامتر های مهم در اهمیت IGBT

کارایی بالا و سوئچینگ سریع: این امر تلفات سوئیچینگ را به حداقل می‌رساند و سوئیچینگ فرکانس بالا را که برای هارمونیک موتور و کاهش نویز مناسب است، ممکن می‌سازد.

برخورداری از ظرفیت بالای حمل جریان و قابلیت افزایش سطح جریان اتصال کوتاه: ماژول‌های Igbt با حداکثر توان حمل جریان بیش از 100 آمپر در دسترس هستند و اگر این مقدار کافی نباشد از دو ماژول Igbt به صورت موازی در مدار استفاده می‌گردد.

برخورداری از ظرفیت بالای حمل ولتاژ: مدل‌های مناسبی از Igbt برای بهره‌برداری از شبکه‌های تک فاز و سه فاز اصلاح‌شده از 110Vac تا 690Vac وجود دارد، یعنی igbt‌ها از ظرفیت حمل ولتاژ بالایی تا 1.6 کیلو ولت برخوردارند.

گیت آمپدانس بالا: بدین معنی است که می‌توان Igbt را با کنترل گیت، به سرعت خاموش و روشن کرد.

Igbt دارای ولتاژ وصل (راه‎اندازی) پایین است، که باعث کاهش تلفات رسانایی می‌شود.

Igbt دارای حوزه عملیاتی گسترده و ایمنReverse Bias است (RBSOA)، به این معنی که می‌توان با اطمینان از مدارهای اتصال کوتاه به واسطه مدارهای تشخیص عدم اشباع (desaturation detection) و اندازه‌گیری مستمر جریان در برابر اضافه بار و اضافه جریان، محافظت کرد. تشخیص عدم اشباع، در زمانی که Igbt روشن است، بر Vce نظارت دارد و اگر این میزان تا حد بحرانی افزایش یابد. Igbt بلافاصله خاموش می‌شود.

 تشخیص اتصال کوتاه، اضافه بار و جریان، و خاموش شدن در زمان کوتاه در Igbt از اهمیت بالایی برخوردار است

عوامل مؤثر بر قیمت اینورتر صنعتی (علاوه بر گارانتی و تخفیف)

قیمت اینورتر صنعتی از جمله پارامترهایی است که بر انتخاب ما در هنگام خرید تأثیر می‌گذارد و بسته به شرایط میزان آن متغیر می‌باشد؛ عموماً قیمت اینورتر صنعتی و اینورترهای مبدل برق خودرو در مراکز خرید شرکت‌ها و نمایندگی‌های فروش اینورتر صنعتی بر اساس فاکتورهای زیر تعیین می‌گردد:

  • نوع کاربرد
  • ساختار کلی و اساس کار
  • نوع برند و کارخانه تولیدی
  • حدود و بازده جریان الکتریکی
  • نوع ورودی (اینورتر تک فاز یا اینورتر سه فاز)
  • شکل موج خروجی (موج مربعی، سینوسی اصلاح شده (شبه سینوسی)، سینوسی خالص، یا …)
  • توان خروجی (برحسب کیلوولت آمپر)
  • تعداد و ظرفیت باتری‌های قابل اتصال به (برحسب یک آمپر ساعت).

انتخاب و خرید اینورتر

در درجه اول و پیش از انتخاب و خرید اینورتر یا درایو، بایستی در مورد مشخصات مهم موتور مانند ولتاژ، جریان، بازدهی و …کسب اطلاعات کنید و سپس با توجه به نوع کاربرد، اطلاعات موتور و نوع کنترل اعمالی، به انتخاب و خرید اینورتر مدنظر بر حسب پارامترهای زیر اقدام نمایید:

  • مشخصات فیزیکی (ابعاد، وزن و …) و نوع امکانات جانبی
  • مشخصات دمایی و شرایط نگهداری
  • مدهای کنترلی که از آن بهره می‌گیرد
  • نوع سوئیچینگ
  • تعداد و نوع ورودی و خروجی
  • رنج ولتاژ ورودی
  • ماکزیمم فرکانس خروجی
  • حداکثر توان خروجی
  • حداکثر راندمان
  • دامنه توانی که پوشش می‌دهد
  • آستانه و زمان تحمل حداکثر جریان
  • آستانه و زمان تحمل حداکثر گشتاور
  • استانداردها و فیلترهایی که اینورتر مشمول آن‌ها می‌شود
  • نوع پارامترها و سیستم‌های حفاظتی اینورتر
  • قیمت اینورتر صنعتی

در انتها توصیه می‌شود، پیش از خرید اینورتر صنعتی ، به منظور انتخاب دقیق و مهندسی این وسیله الکترونیکی، ابتدا بروشور و کاتالوگ آن که حاوی اطلاعات لازم جهت گزینش صحیح و خرید اینورتر مدنظر می‌باشد و سپس قیمت اینورتر به دقت بررسی گردد و سپس محاسبات و تصمیمات لازم برای انتخاب و خرید اینورتر مناسب صورت گیرد.

گروه فنی مهندسی پینیون نمایندگی تعمیر انواع اینورتر

تعمیر

اگر اینورتر شما به خوبی کار نمی‎کند، تحقیقات اولیه مانند بررسی ولتاژ باتری و اتصالات، بررسی فیوز و اتصالات از بین رفته و سوخته را انجام دهید. اگر این موارد، مشکلی نداشتند، پوشش بیرونی اینورتر را باز کنید و مراحل زیر را انجام دهید:

1) بخش نوسان‌گر را پیدا کنید.

خروجی آن را از مرحله MOSFET جدا کنید و با استفاده از یک فرکانس‌سنج بررسی کنید که آیا نوسان‌ساز، فرکانس مورد نیاز را تولید می‌کند یا خیر. به طور معمول، برای اینورتر 220 ولتی این فرکانس 50 هرتز و برای اینورتر 120 ولت 60 هرتز خواهد بود. اگر کنتور شما فرکانس یا ولتاژ ثابتی را نمی‌خواند، ممکن است خطای احتمالی این مرحله از نوسان ساز باشد. پس آی سی و اجزای مرتبط آن را برای رفع مشکل احتمالی بررسی کنید.

2)مرحله تقویت‌کننده را از ترانسفورماتور جدا کنید.

دستگاه را با استفاده از مولتی‎متر دیجیتال بررسی کنید. به یاد داشته باشید که ممکن است هنگام آزمایش با DMM خود، لازم باشدMOSFET  یا BJT را کاملاً از صفحه جدا کنید. اگر متوجه شدید که دستگاه تقویت کننده معیوب است آن را با دستگاه جدید جایگزین کرده و با روشن کردن درایو موتور، پاسخ آن را بررسی کنید. ترجیحاً یک لامپ DC با ولتاژ بالا را به هنگام تست پاسخ باتری به مجموعه وصل کنید.

3) گاهی اوقات ترانسفورماتورها هم می توانند عامل اصلی نقص اینورتر باشند.

در این حالت، می‌توانید سیم پیچی باز یا اتصالات داخلی شل را در ترانسفورماتور مربوطه بررسی کنید. اگر به نظر شما مشکوک است ، فوراً آن را با مورد جدید جایگزین کنید.

اینورتر یا درایو موتور چیست؟
نوعی تبدیل کننده الکترونیکی برای تبدیل ولتاژ مستقیم به متناوب برای اطلاعات بیشتر به مقاله اینورتر چیست مراجعه فرمایید.
برند های مطرح تولید کننده اینورتر چه نام دارند؟
Delta, Simens, LS, schneider, Unique
انواع اینورتر چیست؟
اینورتر ها به سه دسته از لحاظ موج تولیدی، ورودی و شبکه برق تقسیم می شوند
کاربرد اینورتر یا درایو موتور چیست؟
کنترل دور و سرعت موتورهای الکتریکی متناوب سه‌فاز بدون کاهش قدرت و گشتاور موتور و کاهش مصرف انرژی بدون هیچ گونه تأثیری در عملکرد سیستم است
 

لوگو پینیون

برای هر چه بهتر شدن پینیون در ارائه خدمات و اطلاعات لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید.

4.7/5 - (27 امتیاز)

15 پاسخ
  1. رضا محمدی

    سلام خسته نباشید
    قیمت اینورتر های دلتا خیلی گرون شده پیشنهادتون برای جایگزینی اینورتر ۰.۷۵ کیلووات دلتا سریM چیه؟ترجیحا اینورترایرانی باشه

    1. میلاد قنبری

      با سلام و عرض ادب و احترام خدما شما جناب محمدی عزیز
      اینورتر های سری slx با کیفیت مناسب وقیمت اقتصادی و گارانتی ۲ ساله بهترین جایگزین برای اینوتر های سری Mدلتا و i5 ls می باشد.
      هر سوال دیگری بود خدمتیم

    1. admin-2

      بله با اینورتر های lx 3300 برند یونیک به پنج روش می توانیم کنترل سرعت داشته باشیم.
      ۱٫ کیپد
      ۲٫ از طریق ورودی آنالوگ
      ۳٫ ورودی پالس فرکانس بالا
      ۴٫ plc داخلی
      ۵٫ اتصال شبکه Modbus RTU(RS485)
      این نمونه plc که شما نام بردین هم امکان اتصال شبکه را دارد هم امکان تولید پالس پس با تنظیم پارامتر
      P0-03 و انتخاب یکی از مقادیر۵ یا ۹ برای این پارامتر می توانیم به یکی از روش های بالا کنترل سرعت داشته باشیم.

  2. مهدی راست کردار

    با سلام . ممنون از سایت خوبتون من مدت ها بود که به دنبال یه سایت که به صورت آنلاین اینوررتر بفروشه بودم. فقط یه سوال داشتم شرایط فروش آنلاین به چه صورته؟ چه مدت بعد از خرید اینورتر محصول به دستم می رسه ؟ ابا خدمات پس از فروش هم دارید ؟

    1. admin-1

      با سلام و عرض ادب
      با تشکر و قدردانی از کامنت انرژی بخشتون
      پس از خرید در اسرع وقت بسته به شهری که تشریف دارید برای شما ارسال می کنیم.
      بله خدمات پس از فروش توسط همکاران و متخصصان پینیونی انجام می گردد.

  3. صمدی

    سلام . ممنون از مطلب خوبتون . فقط این جوری که من خوندم شما از برندهای زیمنس و هیوندای، یاسکاوا و اشنایدر هم اینورتر می فرشید. اما چرا فقط محصولات اینورتر یونیک رو قرار داید و براشون قیمت مشخص کردید. میشه محصولاتی که از سایر برند ها موجود دارید رو هم با قیمت برامون بزارید. این جوری راحت تر می تونیم برای خرید اینورتر تصمیم بگیریم .

    1. میلاد قنبری

      با سلام و عرض احترام
      بله در اسرع وقت براتون لیست تمامی برندهای مطرح برای خرید اینورتر بارگذاری خواهیم کرد.
      با تشکر
      پینیون

  4. امیر حسین قاری

    سلام . من یه اینورتر سه فاز میخوام . چه مدت بعد از خرید اینورتر م به دستم میرسه . اگر از برند های خارجی بخرم با اینکه اینورتر ایرانی بخرم فرقی میکنه تو مدت زمان تحویلش؟

    1. admin-2

      با سلام و عرض ادب و احترام
      با توجه به مقصد مورد نظر شما برای تحویل اینورتر زمان تحویل نیز متغییر است اما در نظر داریم در اسرع وقت و بدون اتلاف وقت بار خریداری شده توسط شما به دستتان برسد.
      با تشکر از شما
      پینیون

  5. مددکن

    سلام. وقت بخیر. لطفا بگین چه نوع اینورتری مناسب سنگ مغناطیس سه فاز ۲۰۰۰۰ دور بر ثانیه هستش؟ و اینکه شرایط فروش اقساطی هم دارید؟

    1. admin-2

      سلام و عرض ادب و احترام
      با توجه به درخواست اطلاعات تخصصی شما، پیشنهاد می کنم با همکاران ما به شماره تماس ۰۹۰۵۱۲۰۶۴۴۲ بگیرید و از مشاوره تخصصی ما استفاده کنید.
      با تشکر
      پینیون

    1. admin-1

      با سلام و عرض ادب
      برای راهنمایی کامل و دقیق در رابطه با این موضوع با کارشناسان الکترونیک ما تماس بگیرید.
      ۰۹۰۵۱۲۰۶۴۴۲
      باتشکر.
      پینیون

یک دیدگاه بگذارید