دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

قیمت بلبرینگ در مرکز فروش انواع بلبرینگ

گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون در زمینه فروش بلبرینگ‌های خاص و کمیاب با برند‌های مطرحی چون KYK، SKF و… (در ادامه برند‌های مطرح را معرفی کرده‌ایم) فعالیت دارد. قصد ما تنها فروش و سود از فروش نیست بلکه از نظر ما فروش بلبرینگ و یا هر محصول دیگر آغاز یک تعهد است. شما مشتریان و کاربران عزیز کافیست با شماره‌های دفاتر ما (۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ – ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰ – ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ – ۰۳۱۳۲۳۶۹۱۸۴) تماس بگیرید.هرگونه سوال و مشاوره خرید محصول از جمله خرید بلبرینگ را از متخصصان و همکاران ما بپرسید تا با اطلاع و دانش کافی برای خرید و استعلام قیمت بلبرینگ مد نظر خود کنید.

باید بدانید که پینیون تنها فروشنده بلبرینگ نیست! بلکه ما در زمینه واردات بلبرینگ نیز فعال هستیم. در صورت نیاز به استعلام قیمت، دریافت مشاوره کاملا صادقانه با ما تماس بگیرید. یا فرم سفارش را ارسال بفرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. لطفا در پایین همین صفحه، سوالات و انتقادات خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید و یا در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و یا استعلام قیمت بلبرینگ در مرکز فروش با یکی از 5 شماره موجود در صفحه تماس بگیرید.

فروش بلبرینگ با قیمت رقابتی و وارداتی برای خرید انواع بلبرینگ صنعتی با ما تماس بگیرید

سوالات متداول خرید و فروش بلبرینگ

  1. در هنگام خرید بلبرینگ به دنبال چه برندهایی باشیم؟ برندهای مطرح بلبرینگ در دنیا چیست؟ برندهای تولیدکننده بلبرینگ در دنیا زیاد هستند به خصوص در این اواخر با وجود بلبرینگ‌های تقلبی و به اصطلاح غیر اصل تشخیص و خرید بلبرینگ بدون آگاهی یک ریسک بزرگ به حساب می‌آید. برند‌های مطرح فروش بلبرینگ در دنیا عبارت اند از :
    • بلبرینگ FAG
    • بلبرینگ SKF
    • بلبرینگ KYK
    • بلبرینگ KOYO
    • بلبرینگ NSK
    • بلبرینگ TIMKEN

    برای ورود به صفحات هر یک از این برندها روی این لینک کلیک کنید. اما باید بدانید که نحوه تشخیص این بلبرینگ‌ها به شدت سخت و به همین علت توصیه می‌شود از مراکز فروش معتبر بلبرینگ تهیه شود.

  2. رایج ترین و مطرح ترین بلبرینگ‌ها کدامند؟ ما در پینیون دسته ای در نظر گرفته‌ایم با نام بلبرینگ‌های خاص و کمیاب که عبارتند از :
    • بلبرینگ راداند
    • بلبرینگ کم فالور
    • بلبرینگ سرامیکی
    • بلبرینگ یک طرفه

    بلبرینگ‌های دیگری چون شیارعمیق، تماس زاویه ای و کف گرد هستند که برای دسترسی کافیست اینجا روی این لینک کلیک کنید.

  3. چه بلبرینگ‌هایی برای سرعت‌های بالا کاربردی وبه صرفه‌اند؟ برای انتخاب چه کنیم؟ بلبرینگ‌های سرامیکی برای استفاده در سرعت‌های بالا بسیار پرکاربرد می‌باشد و باید گفت که در موارد جزیی اصلا صرفه اقتصادی ندارند. برای انتخاب بلبرینگ و خرید آن ابتدا محل استفاده، قطر داخلی، قطر خارجی و ارتفاع مورد نیاز را باید محاسبه کرد.
  4. چرا از مرکز خرید بلبرینگ گروه پینیون بلبرینگ مورد نظرمان را بخریم؟ پینیون با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در صنعت و اکنون به عنوان یک شرکت فنی مهندسی و بازرگانی در زمینه واردات، مشاوره و فروش محصولات صنعتی چون بلبرینگ فعالیت دارد. قصد ما تنها فروش نیست، بلکه فروش ابتدای شروع مسئولیت می‌باشد. تمامی محصولات ما اصل بوده و با ضمانت اصالت کالا در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

پادکست فروش بلبرینگ

مشاوره رایگان و کاملا تخصصی در مورد محصولات توسط گروه پینیون

مشاوره فروش بلبرینگ

با توجه به گران بودن بلبرینگ و همچنین نقش مهم و اساسی آن در قطعات خرید به اشتباه و یا خرید محصولات تقلبی نه تنها باعث بروز مشکل در دستگاه و ماشین آلات شما خواهد شد. بلکه موجب می‌شود تا خط تولید شما متوقف شود که این خود یک مشکل بسیار بزرگ است. اما اگر دلیل این مشکلات را پیگیری کنیم متوجه خواهیم شد به دلیل عدم توجه به محصول مورد نیاز و یا خرید بلبرینگ‌های تقلبی دلیل این مشکلات است. به همین جهت قبل از خرید بلبرینگ مد نظر خود، با متخصصان و مهندسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخصصی ما بهره مند شوید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات توسط گروه پینیون

پشتیبانی فروش بلبرینگ

نام برند ما پینیون است، پینیون در صنعت چرخ دنده کوچک است که وظیفه به حرکت در آوردن موتور را دارد و نقش مهم و کلیدی عهده دار است. اما شاید سوال برای شما به وجود آید که این موضوع یعنی نام برند ما به پشتیبانی فروش چه ربطی دارد! در جواب باید بگوییم قصد ما از تاسیس پینیون به حرکت در آوردن چرخ دوار صنعت است. نه تنها فروش بلبرینگ و یا هر محصول دیگر. گروه بازرگانی پینیون بعد از فروش به تمامی تعهدات خود عمل خواهد کرد و هرگونه مشکل و سوالی از سمت کاربران را پاسخ‌گو خواهد بود.

نمایندگی فروش رولبرینگ

انواع فروش بلبرینگ

ممکن است در بازارهای فروش بلبرینگ صنعتی انواع متنوعی را دیده باشید. به‌عنوان مثال در برخی از فروشگاه‌های اینترنتی بلبرینگ، این قطعه براساس تولیدکننده، نوع مواد اولیه مصرفی، ساچمه‌ها و بسیاری از عوامل دیگر دسته‌بندی می‌شوند. این‌ درحالی‌ است که دسته‌بندی برای خرید انواع بلبرینگ به‌صورت صنعتی انجام می‌شود. معمولا مهندسین مکانیک طبقه‌بندی دیگری را مطرح می‌کنند که براساس نوع بار تحمیلی به این بلبرینگ‌ها انجام می‌شود. درواقع این همان باری است که این قطعات به‌خوبی تحمل می‌کنند و باعث افزایش سرعت و دقت حرکات مکانیکی در سیستم می‌شوند. این بارها به چند شکل مختلف به بلبرینگ‌ها تحمیل می‌شوند که عبارت است از:

  • بارهای محوری
  • بارهای شعاعی
  • بارهای ترکیبی

به‌عنوان مثال برخی بلبرینگ‌های صنعتی همچون بلبرینگ‌هایی که به‌صورت کف‌گرد هستند، برای تحمل وزن بار‌های محوری کاملا ایده‌آل هستند. این در حالی ‌است که سایر بلبرینگ‌های مخروطی و انواع دیگری همچون رولبرینگ کف‌گرد یا رولبرینگ مخروطی در تحمل بار‌های ترکیبی مناسب خواهند بود. گفتنی‌ است که بار‌های ترکیبی درواقع ادغام دو نوع دیگر بار‌ها به‌صورت همزمان است که طبیعتا نیازمند طراحی هوشمند و ویژه‌ای است. بورس بلبرینگ پینیون این امکان را برای فروش اینترنتی بلبرینگ ایجاد کرده ‌است و انواع باکیفیت را روانه بازار می‌کند.

اندازه بلبرینگ

زمانی که از اندازه بلبرینگ صحبت می‌کنیم؛ منظور ما به دست آوردن سه کمیت قطر داخلی، قطر خارجی و ارتفاع آن است. شما باید به طور دقیق از این اندازه‌ها اطلاع داشته باشید تا بتوانید بلبرینگ مناسب را برای هر وسیله خریداری کنید. دقت کنید که اگر اندازه این قطعه با دستگاه تناسب نداشته باشد؛ نمی‌تواند به خوبی بارهای واردشده را تحمل کند و در نتیجه کل سیستم از مدار خارج خواهد شد. علاوه بر اعدادی که باید در اندازه بلبرینگ بدانید؛ دانستن واحد این عددها هم بسیار مهم است. زیرا بدون شک یک بلبرینگ 5 اینچی با نمونه 5 سانتی‌متری، کارایی یکسانی ندارند و در جای یکسانی به کار نمی‌روند. برای اطلاع از این کمیت، می‌توانید از شماره فنی درج‌شده بر روی محصول استفاده کنید.

با این حال این شماره‌ها، به طور مستقیم شما را به سمت کمیت مورد نظر هدایت نمی‌کنند. برای مثال اگر قطر داخلی بلبرینگ برابر 25 میلی‌متر، قطر خارجی برابر 52 میلی‌متر و ارتفاع برابر 15 میلی‌متر باشد؛ شماره فنی آن 6205 خواهد بود. پس می‌توانید با استفاده از ابزارهای محاسبه آنلاین اندازه بلبرینگ، این شماره‌های فنی را به اندازه‌های قابل‌فهم تبدیل کنید. البته برای قطعاتی که قطر داخلی آن‌ها از 10 میلی‌متر کمتر یا از 500 میلی‌متر بیشتر است؛ قطر داخلی به صورت مستقیم بر روی قطعه درج می‌شود. اگر این شماره فنی به هر دلیلی مانند سایش قطعات یا قرارگیری در معرض آلودگی‌های محیطی از بین برود؛ می‌توانید از ابزارهای اندازه‌گیری مانند کولیس، برای اندازه‌گیری دقیق اندازه‌ها استفاده کنید.

فروشگاه بلبرینگ

فروشگاه بلبرینگ صنعتی

استفاده همه گیر باعث شده است که در سراسر ایران، بازار فروش بلبرینگ وجود داشته باشد. این بازار‌ها در شهر‌های بزرگ مثل تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و … بزرگ‌تر و فعال‌تر است. گروه فنی مهندسی پینیون با در اختیار داشتن امکاناتی مانند: دفتر فروش و انبار محصولات درشهر تهران و شرکت فنی مهندسی دانش بنیان در شهر صنعتی اصفهان، به همراه مهندسانی مجرب آشنا به اتوماسیون صنعتی و همچنین با داشتن نمایندگی برندهای معتبر در حوزه فروش بلبرینگ‌های صنعتی فعال می‌باشد.

تاثیر فروش بلبرینگ در صنعت

بسیاری بر این باورند که میزان فروش بلبرینگ‌ها ارتباط مستقیم با صنعت دارند. یعنی هرچه بازار خرید و فروش این محصول پر‌رونق‌تر باشد، صنعت کشور نیز پویا‌‌تر و در حال رشد و توسعه بیشتری است. این تحلیل شاید خیلی دقیق نباشد اما اشتباه هم نیست چرا که شما به سختی کارگاه یا کارخانه ای را پیدا خواهید کرد که در آن بیرینگ استفاده نشود. توضیحاتی در مورد کاربرد و محل استفاده این محصول در صنایع مختلف در وب‌سایت پینیون آورده شده است که پیشنهاد می‌شود مطالعه کنید.

  • نیروگاهی
  • صنعت فولاد و نورد
  • صنعت نساجی
  • صنعت کاغذ و چاپ
  • صنعت خودرو سازی
  • راهسازی و ماشین آلات معدنی
  • صنعت کشاورزی

با توجه به هزینه بالای مالی و زمانی تعمیر و اورهال ماشین آلات توصیه همه متخصصان و مهندسان استفاده از بلبرینگ صنعتی اصلی است. زیرا عمر کوتاه محصولات بی کیفیت سبب توقف خط تولید و هزینه‌های بسیار زیاد به صنایع خواهد شد. گروه بازرگانی پینیون در زمینه فروش بلبرینگ صنعتی و ماشینی با اخذ نمایندگی برند‌های معتبر در ایران در حال فعالیت است. برند‌های مطرحی چون اف آ گ ، ناچی ، اس کا اف ، KYK گروه پینیون با چندین سال سابقه در حوزه فروش بلبرینگ اصفهان و تهران و داشتن مجوز‌های نماد اعتماد اینترنتی و همچنین ارائه مستندات و ضمانت رسمی اصالت کالا همراه با فاکتور به مشتریان، این اطمینان خاطر را به آن‌ها می‌دهد که محصولات اصل مطابق با خواسته خود دریافت می‌کنند.

عدم اطلاع کافی در هنگام خرید بلبرینگ

عدم اطلاع کافی خریداران و فریبکاری بعضی از فروشندگان و سود بالای فروش بلبرینگ تقلبی عواملی هستند. در کنار محدودیت‌ها و موانع واردات از کشور‌های تولید کننده باعث شده است استفاده از محصولات فیک در بازار کشورمان در چند سال اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. این موضوع موجب شده است تا کار برای خریداران و کسانی که به دنبال جنس با اصالت هستند سخت شده است. پینیون در هر فاکتور جنس اصلی یا طرح بودن را قید می کند و با رفتاری صادقانه مناسب ترین پیشنهاد را برای شما فراهم می‌کند.

بلبرینگ غیر اصل و تولید کنندگان بلبرینگ غیر اصل

تولید کنندگان بیرینگ غیر اصل به حدی ماهر شده‌اند و محصول تولید شده تا حدی شبیه و نزدیک به بلبرینگ اورجینال است. تشخیص محصول اصل از غیر اصل برای افراد متخصص و با تجربه این صنف هم مشکل شده است. اما تشخیص در هنگام خرید و فروش بیرینگ‌های اورجینال غیر ممکن نیست می‌توان با بررسی مواردی چون سختی، جنس، نحوه تراش، ساخت و نوع بسته بندی‌های آن ها تا حدی واقعیت را پیدا کرد.

موارد قابل مشاهده در هنگام خرید و فروش بلبرینگ

توجه داشته باشید که این آزمایش‌ها هم کافی نیست، در مواردی بوده است که چند نمونه اصلی برای آزمایش ارسال شده و بعد از تایید آزمایشات برای خرید انبوه اجناس تقلبی ارسال شده است. گاهی به صورت در هم بین چند نمونه اصلی تعدادی تقلبی هم برای مشتری ارسال می‌شود. برای اطمینان از خرید و فروش بلبرینگ به صورت اینترنتی و یا حضوری، ابتدا در مورد درستکاری و تعهد فروشنده تحقیق کنید. در آخر از او مستندات واردات بلبرینگ یا هر محصول دیگر را از او بخواهید. گروه بازرگانی پینیون با ارائه مستندات واردات و ضمانت رسمی اصالت کالا در مسیر انتخاب آگاهانه و خرید صحیح همراه شما خواهد بود.

انتخاب نوع در فروش بلبرینگ

آیتم‌های زیادی از قبیل نوع و مقدار نیرو، سرعت، آب بندی، طول عمر، شرکت سازنده، قیمت بلبرینگ و …. برای انتخاب در هنگام خرید و فروش بلبرینگ نیاز است. همچنین هر بیرینگ دارای پسوند و پیشوند‌های مربوط به خود است که هر کدام معنی و مفهومی دارند. از این رو خرید این محصول نیازمند دانش و تجربه خاص خود می باشد. شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در انتخاب مناسب با توجه به نیاز و بودجه شما راهنمایی کنند. همچنین به مقاله نحوه انتخاب بیرینگ مراجعه کنید. صنایع مختلف مانند صنایع فولاد، نفت و پتروشیمی، ماشین سازی، کشاورزی و سایر صنایع تا حدودی مشخص است. معروف به شش هزاری همان‌هایی که با عدد 6 شروع می‌شوند.مانند اکثر بیرینگ‌های خودرویی و استفاده شده در وسایل خانگی جز پرمصرف ترین آن‌ها هستند.

قیمت بلبرینگ چگونه تعیین می شود؟

امروزه عرضه‌کنندگان بلبرینگ در سرتاسر ایران، این محصول را با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسانند. اما نکته مهم اینجا است که شما باید عوامل موثر بر قیمت بلبرینگ را بشناسید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک از عرضه‌کنندگان، هزینه منطقی را ارائه می‌دهند. از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت بلبرینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) سایز و اندازه: اندازه شعاع رینگ داخلی و خارجی بلبرینگ یکی از مهم‌ترین موارد در تعیین قیمت این محصول است. زیرا شعاع در واقع تعیین‌کننده موارد کاربرد قطعه و همچنین پیچیدگی ساخت آن است. بر این اساس قطعاتی که اندازه خیلی کوچک یا خیلی بزرگی دارند، قیمت بیشتری خواهند داشت.

2) جنس بلبرینگ: از آلیاژهای مختلفی مانند فولاد سخت شونده سطحی به روش القایی، فولاد سخت شونده عمقی، سرامیک و فولاد ضد زنگ پر کروم برای ساخت بلبرینگ استفاده می‌شود. هر یک از این محصولات با توجه به مقاومتی که در برابر خوردگی یا زنگ زدن از خود نشان می‌دهند، با قیمت مختلفی عرضه شده و به این ترتیب در هزینه نهایی فروش بلبرینگ هم تاثیرگذار هستند.

3) برند سازنده: یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت بلبرینگ، برند سازنده آن است. هر یک از برندها بر اساس شیوه ساخت و موادی که برای تولید این قطعه به کار می‌برند، هزینه‌های مختلفی را در فرایند تولید متحمل خواهند شد. واضح است که برندهای خارجی به دلیل اضافه شدن هزینه واردات، نوسانات نرخ ارز و هزینه مورد نیاز برای حمل و نقل با قیمت بالایی ارائه می‌شوند. در این میان انواع بلبرینگ آلمانی با بیشترین قیمت و بلبرینگ چینی با کمترین قیمت عرضه می‌شوند. این تفاوت در قیمت نشان‌دهنده تفاوت در کیفیت است. به همین دلیل باید در زمان خرید، حتما به ویژگی‌های دستگاه توجه کرده و سپس با توجه به حساسیت کار و بودجه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. البته باید در زمان خرید حتما به اصل بودن بلبرینگ دقت کنید تا در نهایت متحمل خسارت‌های سنگین برای خرید بلبرینگ جدید و تعمیر یا تعویض دستگاه‌ها نشوید. برای اطلاعات بیشتر به مقاله “مطرح ترین برند‌های بلبرینگ” مراجعه فرمایید.

4) نوع بلبرینگ: بلبرینگ‌ها در انواع مختلفی مانند شیار عمیق، تماس زاویه‌ای، خود تنظیم و کف گرد به بازار عرضه می‌شوند. هر یک از این محصولات توانایی تحمل بار متفاوتی دارند. برای مثال بلبرینگ‌های خود تنظیم به دلیل سازگاری زیادی که با شرایط مختلف دارند و مقاومتی که در برابر انحرافات زاویه‌ای از خود نشان می‌دهند، قیمت بیشتری خواهند داشت. هرچه قدرت تحمل بار این محصولات بیشتر باشد، قیمت بلبرینگ هم بالاتر خواهد رفت.

خرید بلبرینگ با بهترین قیمت

برای اینکه بتوانید بهترین قیمت بیرینگ را پیدا کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم که از چند فروشگاه معتبر استعلام بگیرید. به عبارت بهتر باید ابتدا مشخص کنید که دقیقا به چه محصولی نیاز دارید و سپس از عرضه‌کنندگان آنلاین و حضوری قیمت محصول مورد نظر را استعلام بگیرید. به علاوه درباره خدمات پس از فروش هم سوال کنید تا متوجه علت تفاوت قیمتی میان گزینه‌های موجود بشوید. در نهایت با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده‌اید، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. ما در گروه پینیون همه محصولات خود را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا به شما ارائه می‌دهیم.

واردات بلبرینگ های برند

واردات بلبرینگ، نحوه فروش

فروش بیرینگ، ساخت کشور چین از اوایل دهه ۸۰ شمسی با برند‌های متنوعی (در بعضی موارد با سوء استفاده از برند های مطرح دنیا مثل SKFFAG – TIMKEN و…) وارد بازار ایران شدند. البته تا امروز توانسته‌اند بالاترین سهم بازار رو به صورت واقعی از آن خود کنند. چینی‌ها از هیچ کاری برای افزایش سهم بازار خود و حذف رقبای خود دریغ نمی‌کنند. آن‌ها با تمام قوا برای بالا بردن کیفیت تلاش می‌کنند. امروزه این محصولات با کیفیت ساخت بالا تا حد زیادی توان رقابت با فروش بلبرینگ صنعتی تولیدی کشور‌های اروپای غربی را دارند.

واردات بلبرینگ

بیرینگ‌های چینی در کیفیت‌های متنوعی تولید می‌شوند و این تنوع محصول منجر به داشتن طیف قیمتی متنوعی نیز شده است. گروه بازرگانی پینیون با شناخت صحیح از بازار چین و بررسی تعدادی از تولید کنندگان این کشور توانایی تامین رنج وسیعی در فروش بلبرینگ از جمله یاتاقان ها، بلبرینگ‌های سرامیکی، دما بالا و…. است. این فرآیند با انتخاب کمپانی‌های سازنده‌ی معتبر و با کیفیت بالا و با قیمت پایین در کاهش هزینه‌های پروژه‌ها و محصولات تولید ایران موثر خواهد بود.

تامین، فروش و واردات بیرینگ صنعتی

پینیون با همکاری برخی از معتبرترین واردکنندگان در زمینه واردات بلبرینگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب فعالیت می‌کند. تامین فروش بلبرینگ صنعتی از تولیدکننده‌های با کیفیت دنیا مانند SKF، FAG، Timken، Nachi و …. تضمین اصالت کالا، ارائه مشاوره مهندسی برای انتخاب آگاهانه که نهایتا منجر به خرید کالای مورد نظر مطابق منافع تولید کنندگان و کاهش هزینه‌های تولید خواهد شد.

بلبرینگ های ویژه صنعتی

تامین بلبرینگ خاص صنایع خاص از کمپانی‌های معتبر چون NHBB، thomson، torrington، Koyo هرچند با توجه به حجم زیاد قاچاق و واردات غیر رسمی اعداد ارقام رسمی و دقیق در دسترس نیست. نبود ساز و کار کنترلی اثرگذار برای جلوگیری از واردات و عرضه مستندات موجود و بررسی‌های تخمینی انجام گرفته واردات را به صورت سالانه تا حدود 2 هزار و 600 تن تخمین می‌زند که این مبلغ حدود ۱۶ میلیون دلار است. در این میان واردات از کشور‌هایی چون آلمان، ژاپن و چین بالاتر از سایر کشور‌ها است و متاسفانه در مقایسه با مبالغ سنگین و بسیار زیاد واردات، سهم بازار در فروش بلبرینگ ایرانی قابل توجه نیست. البته به غیر از موضوع کیفیت متوسط، برای مصارف با حساسیت کمتر توصیه می‌شود تنوع بسیار کم محصولات ساخت ایران نیز مزید بر علت شده است.

صنعتگران و بازرگانان برای جاری بودن چرخه تولید خود ناچار به انجام واردات چه رسمی و قانونی و گاهی به دلیل مشکلات و موانع قانونی مجبور واردات غیر رسمی می‌شوند. کارخانه بیرینگ ایران تنها سازنده مطرح ایرانی است که برای گرفتن سهم بازار خود باید تلاش بیشتری برای کیفیت و تنوع محصولات خود داشته باشد.

نمایندگی فروش بلبرینگ ژاپنی

فروش بلبرینگ ژاپنی

با توجه به واردات این قبیل محصولات صنعتی این سوال بزرگ ممکن ‌است در ذهن بسیاری از مشتریان شکل گیرد که آیا خرید بلبرینگ ژاپنی توصیه می‌شود؟ از آنجایی‌ که این کشور در بسیاری از تکنولوژی‌های روز دنیا پیشگام است، به ‌نظر می‌آید که در حوزه صنعت و تولید قطعات صنعتی نیز با پیشرفت‌های چشمگیری همراه بوده ‌است. این مسئله در تولید انواع بلبرینگ‌های حرفه‌ای و باکیفیت کاملا مشهود است. اگر در این زمینه تخصص یا مهارت کافی داشته باشید، با یک نگاه گذرا به این قبیل محصولات ژاپنی متوجه کیفیت مناسب آن‌ها خواهید شد. این درحالی‌ است که از قیمت‌های نسبتا مناسبی برخوردار هستند.

ژاپن از جمله کشور‌هایی است که به تولید محصولات با کیفیت معروف است. کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت بلبرینگ‌های ژاپنی سبب شده تا توجه مشتریان به سمت خرید از برند‌های ژاپنی ( مانند برند‌های NSK ، KOYO ، NTN، NACHI) جلب شود. متاسفانه برخی از افراد سودجو از این موضوع سو استفاده کرده و به تولید و فروش بلبرینگ‌های تقلبی پرداخته‌اند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌شود، که حتما در هنگام خرید بلبرینگ‌های ژاپنی دقت کافی داشته باشید و آن را از جای معتبر خریداری نمایید. برای اطلاعات بیشتر دبه صفحه فروش بلبرینگ‌ ژاپنی مراجعه فرمایید.

نمایندگی فروش بلبرینگ چینی

فروش بلبرینگ‌های چینی

بلبرینگ‌ها چینی (مانند برند KG) به علت قیمت پایین‌تری که نسبت به کشور‌ها ساخت بلبرینگ ( مانند سوئد، آمریکا و آلمان) دارند، در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. لازم به ذکر است که، در چند سال اخیر شرکت‌های تولید‌کننده‌ی بلبرینگ‌های چینی، کیفیت محصولات خود را افزایش داده‌اند. برای اطلاعات بیشتر دبه صفحه فروش بلبرینگ‌ چینی مراجعه فرمایید.

نمایندگی فروش یاتاقان بلبرینگی

درصورتی‌که تمایل دارید کیفیت را همراه با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه تجربه کنید، نمونه‌های ژاپنی این محصولات پیشنهاد مناسبی هستند. ازجمله برندهای معتبر یاتاقان و بلبرینگ ژاپنی باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • NTN
  • NACHI
  • FYH
  • ASAHI
  • KOYO
  • NSK

بیشتر این برندها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به علت قیمت مناسب، معمولا در رقابت با بسیاری از برندهای دیگر موفق بوده‌اند.

خرید بلبرینگبهای برند

قیمت بلبرینگ صنعتی

یکی از فاکتور‌های مهم در بحث خرید و فروش بلبرینگ قیمت آن است، اما باید توجه داشت که قیمت بلبرینگ در بازار دچار نوسانات زیادی است. یک طیف ثابت را در برنمی‌‎گیرد و طبیعتاً عوامل مختلفی در آن دخیل هستند. اما بدون شک، فروش بلبرینگ اصفهان با برند معتبر از جمله برند بلبرینگ SKF که با توجه به استاندارد‌های دقیق، سطح تحمل بار بالا و و طی مراحل حساس تولید شده‎‌اند در مقایسه با سایر، از قیمت بالا‌تری برخوردارند. البته ناگفته نماند که هزینه و قیمت بالای بلبرینگ‌های صنعتی با در نظر داشتن ضررها و خسارات هنگفتی که در صورت شکستن این قطعه حساس به ماشین آلات و دستگاه‌های صنعتی تحمیل می‌شود، کاملاً توجیه‌پذیر می‌باشد.

نوع فروشگاه عرضه کننده / بازار  نوع فروش (فروش مستقیم یا فروش واسطه‎ ای) – برند و کشور سازنده  – نوع  – مشخصات فنی پیش بارگذاری و استحکام – میزان تحمل بار جنس و متریال کاربردی در آن – دوام و طول عمر شرایط اقتصادی، اجتماعی، سیاسی جامعه – دقت کارکرد – ابعاد، اندازه و ضخامت حلقه داخلی و خارجی

تاثیر برند در فروش و قیمت بلبرینگ

خرید بلبرینگ نیز همچون بسیاری از اقلام صنعتی، متأثر از نوع برند تولیدکننده است و با افزایش یا کاهش کیفیت این برند، قیمت‌ها نیز دچار نوساناتی خواهند شد. اگر سری به چند فروشگاه اینترنتی بلبرینگ بزنید، حتما با شماری از برند‌های کوچک و بزرگ مواجه خواهید شد که به فروش اینترنتی و انواع مختلف آن مشغول هستند. این برند‌ها از مواد اولیه متنوعی برای تولید محصولات خود استفاده کرده و خدمات بسیار متفاوتی را عرضه می‌کنند. به‌همین علت قیمت نهایی بلبرینگ نیز کاملا متفاوت است. از طرفی ممکن ‌است فناوری‌ها و تکنولوژی‌های به‌کار‌رفته در ساخت هر یک از این محصولات متفاوت باشد؛ چراکه نسل‌های امروزی محصولات صنعتی با بهره‌مندی از جدیدترین یافته‌های علمی ‌همراه هستند و از این علوم برای بهبود عملکرد خود استفاده می‌کنند.

درصورتی‌که محصولات تولیدی از کیفیت قابل‌قبولی در هر یک از مشخصات زیر برخوردار باشند، افزایش قیمت در خرید انواع بلبرینگ کاملا طبیعی خواهد بود. این موارد عبارت است از:

  • کیفیت و میزان سختی ساچمه‌ها
  • قابلیت انتقال حرارت
  • میزان مقاومت فشاری قطعه
  • میزان صیقلی‌بودن ساچمه‌ها
  • قابلیت اصطکاک و میزان آن

شرکت‌های مختلف براساس اهداف و چشم‌اندازهای مختلف خود تصمیم می‌گیرند تا چه اندازه به کیفیت ساخت این محصولات توجه کنند. بنابراین هنگام خرید و فروش بلبرینگ توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشید و برندهای مشهوری همچون SKF، KYK را انتخاب کنید.

فاکتور‌های مهم در فروش بلبرینگ

کیفیت قطعات صنعتی مختلف نظیر بلبرینگ‌ و ساچمه‌ها اهمیت بالایی دارد و هرگونه اغماض در این زمینه منجر به کاهش کیفیت و اختلال در عملکرد نهایی قطعه خواهد شد. لازم به گفتن است که فروش بلبرینگ طبق استانداردهای داخلی و بین‌المللی انجام می‌شود. درنهایت کیفیت این قطعه که ناشی از ترکیبات شیمیایی و مواد اولیه آن است، در میزان سختی و صیقلی ساچمه‌ها یا مقاومت فشاری بلبرینگ‌ها موثر است.

از جمله عناصری که در ساخت آلیاژ فولادی بلبرینگ‌ها و سایر قطعات مرتبط استفاده می‌شود، عبارت است از:

  • کروم
  • مولیبدنیوم
  • کربن
  • سیلیسیم
  • منیزیم

هر یک از این عناصر به‌نوعی در ایجاد مقاومت این قطعه و عملکرد فوق‌العاده آن موثر هستند. علاوه‌بر اینکه به‌کارگیری این قطعات اهمیت بالایی در حفظ یا ارتقای کیفیت‌ها دارد، درصد‌های آن نیز بسیار مهم است. به‌عنوان مثال کربن که یکی از عوامل اصلی در افزایش مقاومت قطعه است، باید تا حدود 1.1 درصد در آلیاژ فولاد نهایی استفاده شود. مقادیری کمتر یا بیشتر از این میزان، نحوه محاسبه و اندازه‌گیری بلبرینگ را دچار اختلال می‌کند.شیوه خرید بلبرینگ

شیوه‌ها و روش های خرید بلبرینگ

بررسی شیوه‎‌های خرید این امکان را به شما می‌د‎هد تا در هنگام خرید ، انتخاب مؤثر و معقولانه‌‎ای داشته باشید. در حالت کلی خرید و فروش به دو شیوه انجام می‌پذیرد:

  • خرید بلبرینگ به صورت سنتی

قدیمی‌ترین و در عین حال مطمئن ‎ترین شیوه خرید و فروش بلبرینگ، که در طی آن، خریدار و به عبارتی مصرف کننده به صورت حضوری به بازار یا فروشگاه مراجعه و اقدام به انتخاب و خرید بلبرینگ می‌نماید. عمده‌ترین مزیت این روش این است که خریدار ، مورد نیاز خود را به صورت حضوری مشاهده و تمام جوانب مدنظر خود را از نزدیک بررسی می‌کند.

  • خرید و فروش آنلاین بیرینگ

در صورت مراجعه به سایت مراکز معتبر اینترنتی فروش بلبرینگ، یکی از ساده‌ترین و در عین حال پرطرفدارترین‎ روش‌های خرید آنلاین محسوب‎ می‌شود. در طی آن خریدار یا مصرف کننده به صورت اینترنتی به سایت فروشگاه مورد نظر که در آن امکانات مختلفی از جمله (مشاهده قیمت، امکان بررسی مشخصات فنی، مقایسه انواع آن ها و …) درنظر گرفته شده است، مراجعه و اقدام به خرید آنلاین می‎‌کنید.

11 مورد مهم در هنگام انتخاب بلبرینگ

انتخاب صحیح در روش خرید بیرینگ

قطعات مکانیکی و صنعتی حساسی هستند که باید حتی با پرداخت هزینه سنگین، بهترین و مرغوب‌ترین نوع آن انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین جهت یک انتخاب صحیح در هنگام خرید،به 11 مورد می پردازیم که به طور مداوم تکمیل خواهند شد. توجه به 11 مورد زیر شامل: 1.توجه به پارامتر بار 2.توجه به نوع در فروش بلبرینگ 3.توجه به پارامتر دوران 4.توجه به پارامتر ناهمترازی یا زاویه انحراف 5.توجه به شرایط کاری 6.توجه به پارامتر عمر 7.توجه به سیستم آب‌بندی بلبرینگ 8.توجه به نحوه نصب و شرایط استفاده از بلبرینگ‌ها 9.توجه به پارامتر متریال و جنس بلبرینگ 10.توجه به نحوه نگهداری بلبرینگ 11.توجه به قطر داخلی بلبرینگ و شافت و فضای موجود برای اطلاعات بیشتر و توضیحات این 11 مورد می‌توانید به مقاله چگونه بلبرینگ اصل بخریم؟ مراجعه فرمایید.معرفی انواع بلبرینگ و کارایی هر کدام که در هنگام خرید بلبرینگ باید به آن توجه کنید

بلبرینگ‌ها چگونه کار می‌کنند؟ اجزای تشکیل‌دهنده بلبرینگ‌ها چیست؟

بلبرینگ‌ها (یا یاتاقان توپی) یکی از متداول‌ترین اجزای به کار رفته در ماشین‌ها هستند. حرکت غلتکی بلبرینگ‌ها باعث کاهش اصطکاک بین دو سطح در حال حرکت می‌شود. در واقع در درون بلبرینگ‌ها ساچمه‌های وجود دارد، که با توجه به نوع آن حرکت در جهات مختلف را ممکن می‌سازد. بلبرینگ‌ها دو عملکرد اصلی انتقال حرکت و نیرو را بر عهده دارد.

بلبرینگ‌ها در انواع مختلف:

  • بلبرینگ‌های شیار عمیق
  • بلبرینگ تماس زاویه‌ای
  • یاتاقان توپ
  • یاتاقان غلتکی کروی
  • یاتاقان غلتکی استوانه‌ای
  • بلبرینگ غلتکی مخروطی
  • بلبرینگ غلتکی سوزنی
  • بلبرینگ ایگرگ تولید می‌شوند.

اما اجزای  اصلی همه‌ی بلبرینگ‌های استاندارد شامل:  قفسه، ساچمه، کاسه نمد، کنس داخلی و کنس خارجی است. در ادامه‌ به بخش‌های مختلف‌ بلبرینگ پرداخته‌ می‌شود.

قفسه بلبرینگ

  • قفسه (separator) بلبرینگ

قفسه یکی از اجزای مهم بلبرینگ‌ها است، که عناصر غلتک یا ساچمه‌ها را جدا نگه می‌دارد و به هدایت حرکت آن‌ها کمک می‌کند. قفسه‌ها در بلبرینگ‌ها می‌تواند از فولاد، برنج و پلاستیک ساخته‌ ‌شود. قفسه‌های فلزی جامد را می‌توان از جنس برنج و فولاد، با استفاده از تکنیک‌های ماشینکاری تولید کرد. قفسه‌های پرس شده نیز از جنس ورق‌های فولادی و برنجی ساخته می‌شوند. قفسه‌های پلیمری هم می‌توان از پلاستیک جامد یا قالب تزریق ساخت. برای انتخاب مناسب‌ترین قفسه‌ ،باید مواردی نظیر : سرعت چرخش (دور در دقیقه)‌، محدوده‌ گشتاور راه اندازی و اجرا‌، محدوده دمای کار و محدودیت های صدا در نظر گرفته‌ شود.

ساچمه بلبرینگ

  • ساچمه(rolling elements) عناصر غلتک- غلتک یا توپ

یکی دیگر از اجزای تشکیل ‌دهنده‌ی بلبرینگ‌ها ساچمه‌ها یا عناصر غلتک است. ساچمه‌ها در بلبرینگ‌ها انواع مختلفی مانند ساچمه‌ی گرد‌، ساچمه‌ی سوزنی‌، ساچمه‌ی استوانه‌ای‌، ساچمه‌ی مخروطی و ساچمه‌ی بشکه‌ای دارند، که با توجه به شکل ظاهری آن‌ها هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. متداول‌ترین نوع ساچمه‌ها، ساچمه‌های گرد هستند که نیرو‌ی زیادی را بدون آسیب دیدن بلبرینگ می‌تواند تحمل کند. ساچمه‌های مخروطی می‌تواند نیروی زیادی را در جهت‌های شعاعی و محوری تحمل کند. ساچمه‌های سوزنی بیشتر در ابعاد کوچک و برای بلبرینگ‌هایی با اندازه‌ی کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.ساچمه‌های استوانه‌ای نیز نیرو‌ی زیادی را می‌تواند تحمل کند

اما به دلیل فاصله‌ی کمی که بین ساچمه‌های استوانه‌ای وجود دارد؛ ساچمه‌های استوانه‌ای به سرعت دچار فرسایش می‌شوند. ویژگی و شکل ظاهری ساچمه‌های بشکه‌ای شبیه به ساچمه‌های استوانه‌ای است با این تفاوت که  بین ساچمه‌ها فاصله‌ی کافی وجود دارد، بنابراین ساچمه‌ها از برخورد با یکدیگر دچار فرسایش نمی‌شوند. جنس ساچمه‌ها در بلبرینگ معمولاً از فولاد آلیاژی کروم با خلوص بالا است. همچنین از  مواد ویژه‌ای مانند سرامیک و پلاستیک نیز می توانند ساخته‌ شود.

کاسه نمد

  • کاسه‌ نمد (Seal) در بلبرینگ

کاسه نمد از مواد مختلف الاستومری‌ ( نوعی پلیمر که قابلیت ارتجاعی بسیاری بالایی) ساخته می‌شود. وظیفه‌ی کاسه نمد‌، جلوگیری از نشت روانکار و ورود مواد اضافی به داخل بلبرینگ است. طول عمر کاسه نمد به درجه حرارت استفاده شده در حین انجام کار و سازگاری با موادی که در مجاورت کاسه نمد وجود دارد، بستگی دارد. کاسه نمد در دو نوع تماسی و غیر تماسی تولید می‌شوند. کاسه نمد غیر تماسی هیچ تماسی با حلقه داخلی بلبرینگ  ندارد. کاسه نمد تماسی برای تماس با کنس داخلی بلبرینگ یک لبه‌ برای کاسه نمد طراحی شده است.    کنس داخلی

  • کنس داخلی (Inner ring) و کنس خارجی(Outer ring) در بلبرینگ

کنس‌های داخلی و خارجی از اجزای اصلی مهم در بلبرینگ‌ها هستند. این دو کنس (یک کنس داخلی و یک کنس خارجی) وظیفه‌ی نگهداری ساچمه‌های در حال چرخش را دارد. کنس‌های داخلی و خارجی معمولا ار فولاد آلیازی با درصد خلوص بالا ساخته می‌شوند که البته در موارد خاصی می‌توان از سرامیک و پلاستیک نیز استفاده نمود. البته باید توجه داشت که پلاستیک‌ها نمی‌توانند درجه حرارت بسیار بالا را تحمل کنند. وزن پلاستیک به مراتب کمتر است فولاد است. همین موضوع باعث می‌شود در صنعت خودرو‌سازی جایی که وزن قطعات بسیار مهم است، مورد استفاده قرار گیرد.

  مقالات و دانستنی‌های بلبرینگ

لوگو پینیون

برای هر چه بهتر شدن پینیون در ارائه خدمات و اطلاعات لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید.

4.8/5 - (168 امتیاز)

88 پاسخ
  1. آرمین فقیهی

    با سلام و عرض ادب
    بنده نیاز به بلبرینگ شیار عمیق ۶۲/۲۲ قطر داخلی ۲۲ میلیمتر قطر خارجی ۵۰ میلیمتر دارم . حداقل تعداد شما برای فروش چه تعدادی است؟

    1. admin-1

      وقتتون بخیر باش
      برای مشاوره دقیق و کاربردی از مشاوران ما ممنون میشم با شماره تماس ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ دفتر اصفهان و یا ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰ تماس بگیرید و یا شماره تماس خود را به ایمیل info@pinion.ir ارسال فرمایید.
      با تشکر از شما

    1. admin-1

      با سلام خدمت شما جناب انصاری عزیز
      بلبرینگ های سرامیکی به علت دارا بودن جنسی از سرامیک اصطکاک کمتر با بدنه ی بلبرینگ می توانند دورهای بالاتری نسبت به بلبرینگ های آهنی بزنند همچنین کمترداغ می شوند و طول عمر بیشتری دارند.
      همچنین شما می توانید مقاله بلبرینگ های سرامیکی را مطالعه فرمایید و ویدیو آموزشی در این زمینه آماده شده است که می توانید مشاهده فرمایید.
      هر سوالی بود در خدمت شما هستیم.
      گروه پینیون.

  2. heydaripoor

    قبلا برای پراید از این ستایت بلبرینگ گرفتم خوب بود سایت خوبیه البته اگه تلفناشونو زود جواب بدن عالی میشه

  3. محمد راست کردار

    با سلام . من محمد راست کردار هستم و با پینیون از گوگل اشنا شدم و ازشون بلبرینگ خریدم. به نظر من که کامنت قبلی استثنا بوده چون من تقریبا چند بار در ماه با این مجموعه تماس میگیرم و همیشه پاسخ گو بودن.

    1. admin-1

      با سلام و عرض ادب
      ممنون بابت کامنتی که قراردادید امیدواریم در ادامه بهتر باشیم.
      با تشکر
      پینیون

      1. admin-2

        با سلام و عرض ادب و احترام جناب میری عزیز
        گروه پینیون کاملا صادقانه در زمینه فروش قطعات صنعتی از جمله فروش بلبرینگ فعالیت میکند همکاران ما در هنگام خرید تمامی موارد اعم از اصالت کالا و… رو به شما اعلام میکنند و همراه با آن گواهی اصالت نیز به شما ارائه میدهند.

    2. کمالی

      درود
      آیا شما به صورت تکی هم فروش بلبرینگ انجام میدید؟ من شهرستان زیار در اصفهان هستم آیا ارسال دارید؟

      1. admin-2

        با سلام و عرض ادب و احترام
        دوست عزیز لطفا با شماره ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰ – ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ تماس بگیرید و یا فرم سفارش فروش بلبرینگ را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.
        در مورد ارسال نیز بله پینیون به سراسر کشور ارسال انجام می دهد.
        با تشکر
        پینیون

  4. امیر

    من مغازه دارم در شاپور اصفهان و فروش بلبرینگ زیاد دارم دو سه بار تماس گرفتم دفتر اصفهانتون جوابم ندادید با من تماس بگرید شمارمو گذاشتم

    1. admin-1

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز به دلیل اختلال در خط های تلفن تمامی تلفن های ثابت دفتر اصفهان و تهران ما در روز های ۴-۵شنبه قطع بودند و از این بابت گروه پینیون از شما عذرخواهی میکند.
      در اسرع وقت با شما تماس میگیریم.

  5. حسینی مرام

    سلام خسته نباشید من بلبرینگ ۲۰۰۰ بشکه ای میخام آیا امکان خرید حصوری وجود داره و سوال بعد اینکه چرا فروشگاه ندارید تا بتونیم خرید بلبرینگو اینترنتی انجام بدیم؟

    1. admin-1

      با سلام و عرض ادب و احترام جناب حسینی مرام عزیز
      بله بلبرینگ مورد نظرتون موجود هست و تا قبل از دوران کرونا نیز امکان حضور شما به دفاتر ما وجود داشت اما به دلیل شرایط کنونی و حفظ پروتکل های بهداشتی در حال حاضر قادر به خدمات به صورت حضوری نیستیم و هم چنان برای ادامه خرید خود با دفاتر ما تماس بگیرید و یا فرم سفارش بلبرینگ را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.
      در مورد سوال دوم پینیون چون یک بازرگانی قطعات صنعتی است در حال حاضر قروشگاه اینترنتی بلبرینگ ندارد امیدواریم به زودی قادر به خدمات به صورت تک فروشی و اینترنتی را فراهم آوریم.
      با تشکر

  6. سید علی جزایری

    سلام
    وقتتون بخیر
    بلبرینگ ها تا حدود چه محدوده دمایی میتونن درست کار کنن و اگر برای کوره بخوام، باید از چه بلبرینگی استفاده کنم.
    متشکرم

    1. admin-1

      سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما جناب جزایری عزیز
      باید خدمتتان عرض کنم که بلبریمگ های معمولی تا دمای ۵۰-۶۰درجه قابل استفاده اند البته به شرط توانایی گریس بلبرینگ
      در مورد سوال دومتان باید عرض کنم برای استفاده در کوره از بلبرینگ های دما بالا(که دارای رنگ متفاوت) و یا بلبرینگ های تمام سرامیک استفاده شود.
      در صورت نیاز به مشاوره و یا خرید با ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰ – ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ تماس بگیرید تا همکاران ما شمارا راهنمایی کنند.
      برای اطلاعات بیشتر دو محتوای روبرو به شما کمک میکنند. بلبرینگ سرامیکی بلبرینگ دما بالا
      با تشکر از ارتباط شما با گروه پینیون

    1. admin-1

      ممنونم از دیدگاهی که برای ما قرار دادید جناب مصطفوی عزیز بله پینیون در زمنیه فروش قطعات صنعتی از جمله بلبرینگ با برندهای مطرحی چون skf – fag – kyk – nachi و… فعالیت دارد. امیدواریم بتوانیم در جهت هر چه بهتر شدن گام برداریم و به شما همراهان و کاربران عزیز خدمترسانی کنیم.
      با تشکر
      پینیون

  7. Mohamadreza

    من هنوز دقیقا نمیدونم که چطور میشه بلبرینگ با کیفیت رو از بی کیفیت تشخیص داد، یعنی با بررسی ظاهری سطح صیقلی یا از روان بودن یا موارد دیگه هم باز نمیشه تشخیص داد، یه نفری رو میشناختم که خودش توی شفلر کار میکرد و میگفت ما خودمونم اگه ندیم آزمایشگاه نمیتونیم تشخیص بدیم.

    1. admin-2

      با تشکر
      بله در خرید و فروش بلبرینگ تنها با بررسی نکات نمی توان به قطعیت اقدام به خرید نمود و به همین جهت بهتر است از فروشگاه های معتبر بلبرینگ تهیه کنید.
      در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و یا استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

    1. admin-1

      با عرض سلام و احترام
      جناب حمیدی در خصوص نمایندگی فروش بلبرینگ و قطعات مکانیکی دیگر همکاران بنده روز دوشنبه تاریخ ۱۰ شهریور ماه با شما تماس خواهند گرفت تا شما را در این باره راهنمایی کنند.
      با تشکر
      پینیون

  8. محدرضا احمدی زاده

    سلام
    وقت بخیر
    من نیاز به ۵۰عدد بلبرینگ تماس زاویه ای ساچمه سرامیکی دارم
    میشه لطف کنین بهم بگین چه برندی دارین و آیا انبار هست یا باید برام وارد کنین
    ممنونم

    1. admin-1

      با سلام و عرض ادب
      جناب احمدی زاده عزیز لطفا جهت سهولت با شماره های ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰ و یا ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ تماس بگیرید و یا شماره خود را در کامنت بعدی قرار دهید.

  9. محسن پورهادی

    سلام
    دنبال رولبرینگ های سوزنی برند timken و یا nsk به شماره فنی M2421 و M451 هستم
    اینها رولبرینگ های close end یا انتها بسته هستن
    اگر موجود هست ممنون میشم به بنده اطلاع بدین

    1. admin-2

      سلام جناب پورهادی عزیز درخواست شما به ایمیلتان ارسال گردید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به شماره های ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰ و یا ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ تماس بگیرید.

  10. مهدی

    من مسئول خرید یه شرکت ماشین سازی هستم و معمولا با فروشگاه های بلبرینگ زیادی سر و کله میزنم و میدونم که دروغ و تقلب بیداد میکنه، خرداد۹۹ یه فاکتور نسبتا کم از پینیون بلبرینگ خریدم، من خوشم اومد ازشون.

  11. پدرام

    اگر میشه یه مطلب برای راهنمای راه اندازی مغازه فروش بلبرینگ بزارید، میخام مغازه بلبرینگ صنعتی راه بندازم

    1. admin-2

      با سلام و عرض احترام
      به چشم در برنامه هامون قزاز می دهیم.
      در صورت نیاز به مشاوره با شماره دفاتر ما تماس بگیرید تا همکاران ما شمارا برای راه اندازی مغازه و یا موارد دیگر راهنمایی فرمایند.
      با تشکر
      گروه مکانیک پینیون

    1. admin-2

      با سلام و عرض ادب
      بله جناب ساجدی همان طور که در کامنت قبل مشهود استبسته نوع بلبرینگ و تعداد شما قادر به این کار هستیم.
      با تشکر از اعتماد شما
      پینیون

  12. محمد نبی زاده

    من وظیفه دونستم کامنت بذارم تا کسی اگه قصد خرید بلبرینگ داره بی شک و ترس از این مجموعه خرید کنه. مشاورین این مجوعه محصولات فیک هم اعلام میکنن و تمامی محصولاتشون با گواهی اصالت میدم.

    1. admin-2

      ممنون از لطفی که به پینیون دارید بله ما برای اکثر محصولاتمون از جمله بلبرینگ گواهی ضمانت کالا در اختیار مشتری قرار می دهیم.

  13. وشمه

    بلبرینگ واقعا یکی از مهمترین و پرمصرف ترین قطعات صنعتی در دنیاست که متاسفانه تو ایران به دلیل شرایط واردات جنس های تقلبی زیاد شده و هر روز بیشتر میشه محتوای بسیار عالی و کاربردی بود فقط سوالی که داشتم اینه در حال حاضر چه برندهایی هستند که در ایران میشه اصلشو خرید؟

    1. admin-2

      سلام و عرض ارادت
      جناب وشمه عزیز ممنون از دیدگاهی که برای پینیون گذاشتید.
      خدمتتان عرض شود در حال حاضر در ایران خرید و فروش بلبرینگ با برند های مطرحی چون ناچی و… انجام می پذیرد اما پینیون در همه موارد اصل گواهی اصالت کالا در اختیار مشتریان عزیز قرار خواهد داد و با مشاوره صادقانه هدف دارد تا رضایت هرچه بیشتر کاربران را فراهم آورد.
      با تشکر

  14. صادق

    بلبرینگ ۶۰۰۴zz دارین اگه دارین به ایمیلم و یا شماره تلفنی که قراردادم اطلاع بدین ۱۵۰ عدد نیاز دارم.

    1. admin-1

      با سلام و عرض ادب
      بله این نوع بلبرینگ در لیست محصولات ما وجود دارد. تا دقایقی دیگر با شماره شما تماس خواهیم گرفت.
      ممنونیم بابت اعتماد به پینیون
      با تشکر و قدردانی

  15. بهنام جمشیدی

    دفتر زنگ زدم جواب ندادین تعداد ۲۱ عدد بلبرینگ ۱۲۱۱ خرید دارم اگه موجوده به من زنگ بزنید یا ایمیل بدید

    1. admin-2

      با سلام و عرض احترام
      دوست عزیز انشاا… روز ۲۷ مهر یعنی یکشنبه همکاران ما با شما ارتباط خواهند گرفت.
      با تشکر از ارتباط شما با پینیون

  16. نصر

    تو این وضع بازار فروش قطعات صنعتی از جمله خرید و فروش بلبرینگ های برند خیلی سخت شده چون محصولات تقلبی و کم کیفیت توی بازار فراوون شده ولی پینیون واقعا صادقانه پاسخگو هست من سال پیش ازشون خرید داشتم و الان دوباره در حال سرچ تو گوگل بودم که به اسمشون برخوردم و گفتم این دیدگاهو بذارم تو صفحه شون

    1. admin-2

      سلام وقت بخیر جناب نصر عزیز
      ممنونم از شما بابت این کامنت انرژی بخشتون
      خوشحالیم که از خدمات پینیون راضی هستید امیدواریم در ادامه بتوانیم به شما خدمات بهتر و بیشتر برسونیم.
      با تشکر
      پینیون

    1. admin-1

      با سلام و عرض احترام
      جناب یوسفی عزیز در کامنت، جیمیل و شماره تلفن شما را حذف کردیم و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند تا اطلاعات مورد نیاز شما در زمینه قیمت و لیست قیمت بلبرینگ های مد نظر شما را در اختیارتون بگذارند.
      از این که به پینیون اعتماد کردید.
      متشکریم.

    1. admin-2

      با سلام و عرض احترام جناب نبیان عزیز
      بله گروه پینیون همواره در این ایام در همه زمینه های خود به جز ساخت قطعات فعالیت دارد. برای راهنمایی، مشاوره در زمینه خرید بلبرینگ مربوطه با ما تماس بگیرید.
      با تشکر پینیون

  17. حسینی راد

    من نیاز به خرید بلبرینگ های خاص دارم و نیاز به مشاوره و استعلام قیمت دارم لطفا با من تماس بگیرید شماره تماس من: ۰۹۱*****

    1. admin-2

      با سلام و عرض احترام
      جناب حسینی راد عزیز شماره شما به صورت نامشخص در قسمت کامنت قرار گرفت و همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت هر نوع بلبرینگی نیاز داشتید می توانید با مشاوره رایگان همکاران ما تهیه فرمایید.
      با تشکر
      پینیون

    1. admin-2

      سلام و عرض ادب و احترام
      جناب فرهادیان عزیز پینیون برای فروش بلبرینگ نیز در شهر اصفهان خ مقداد پلاک ۸۸ دفتر پخش دارد اما در دوران کرونایی برای حفظ سلامت شما و همکارانمان برای ارائه خدمات از مراجعه حضوری معذوریم.
      با تشکر
      پینیون

    1. admin-1

      با سلام و عرض احترام
      شماره بلبرینگ را به احتمال زیاد اشتباه نوشتید یا ۶۲۱۸ هست و یا ۶۲۱۱
      ۶ هزاری ها
      بلبیرنگ شیار عمیق
      ۲rs
      با آب بند لاستیکی دو طرفه
      C3
      لقی بیشتر از میزان عادی
      E
      ظرفیت تحمل بار بالاتر از استاندارد
      P5
      تلرانس کمتر از عادی (یا دقت های ابعادی و حرکتی بلبرینگ مطابق با کلاس تلرانس iso 5 )

  18. امین شکرانی

    با سلام احتراما بنده دارای مقادیری انواع بلبرینگهای صنعتی هستم از برندهای معتبر درخصوص امکان فروش آنها میتونم با شما مذاکره کنم

  19. زمانی

    سلام
    مجموعه ی ما برای راه اندازی خط تولیدش نیاز به حدود ده هزار بلبرینگ داره و مسلما قیمت براش مهمه از طرفی در خرید و فروش بلبرینگ نمیشه زیاد قیمت رو در نظر نگرفت چون خودش معیاری برای شناخت بلبرینگ اصل هست حال دو سوال دارم
    یک بلبرینگ اصل و اورجینال میفروشید؟
    دو با توجه به جشنواره تون تخفیف به ما تعلق میگیره و اگه میگیره چقدر؟

    1. admin-2

      سلام جناب زمتنی عزیز
      جواب دو سوال شما بله است ما با گواهی ضمانت اصالت کالا بلبرینگ می فروشیم و برای تعداد بالا علاوه بر جشنواره تخفیف همکاری در نظر می گیریم.
      لطفا با ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰ – ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ تماس بگیرید.
      با تشکر
      پینیون

  20. قدیری

    بنده لیست قیمتی میخام تماس گرفتم شرکت کسی جواب نمیده برای خرید بلبرینگ چیکار باید بکنم حتی فرم سفارش هم ارسال کردم.

    1. admin-2

      سلام و عرض احترام
      جناب قدیری عزیز چند روز اول سال به دلیل تعطیلی دفتر نبودیم.
      با توجه به شماره ای که در قسمت کامنت قراردادید و ما به دلیل امنیت شما حذف کردیم تا دقایقی دیگر با شما تماس خواهیم گرفت و لیست بلبرینگ های مورد نیاز شما را ارسال خواهیم کرد.
      با تشکر
      پینیون

  21. کرامتی

    سلام و وقت به خیر. توی سایت شما دیدم که بلبرینگ هایی مثل خود تنظیم و شیار عمیق و … رو هم می فروشید. من برای دستگاهم به بلبرینگ خود تنظیم نیاز دارم. میشه بگید شما چه برند هایی رو از این نوع بلبرینگ دارید و قیمت حدودی این نوع بلبرینگ ها چقدره؟

    1. admin-2

      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز ما برای فروش بلبرینگ برندهای مختلف و مطرح را موجود داریم لطفا شماره خود را اعلام بفرمایید و یا با یکی از دفاتر ما تماس بگیرید تا همکاران ما با شما در اسرع وقت تماس بگیرند.
      ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰ – ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ – ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ – ۰۳۱۳۲۳۶۹۱۸۴
      با تشکر
      پینیون

  22. جمشید زاده

    سلام وقت به خیر. بلبرینگ هایی که شما می فروشید اصل هستند؟ آخه توی دستگاه هایی که ما می سازیم با کیفیت بودن بلبرینگ خیلی خیلی اهمیت داره . ضمانتی برای اصل بودن بلبرینگ هاتون دارید؟ اصل بودن اونا رو به چه صورت می شه فهمید؟

    1. admin-2

      با سلام و عرض احترام
      پینیون در زمینه فروش انواع بلبرینگ صنعتی و خاص اورجینال و های کپی فعالیت دارد و به صورت کامل صادقانه و با ارائه ضمانت اصالت کالا در این زمینه فعالیت دارد.
      هرگونه سوال یا موردی بود در خدمتیم.
      با تشکر پینیون

  23. رضا نادری

    سلام . در صورت خرید بلبرینگ باید خودمون بیاییم تحویل بگیریم یا برامون ارسال میشه ؟ هزینه ارسال به چه صورته؟ منظورم اینه که فرق نداره میخواییم کجا ارسال بشه ؟

    1. admin-1

      با سلام و عرض احترام
      خرید بیرینگ یا بلبرینگ مد نظر شما با توجه به تعداد و شهرستان مورد نظر اعلام هزینه می شود و تفاوتی نداره در چه شهری از ایران باشید کافیه با همکاران ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم سفارش سفارش بلبرینگ خود را ثبت کنید.
      هرگونه سوالی بود در خدمتیم.
      با تشکر
      پینیون

    1. admin-1

      با سلام و عرض ادب و احترام
      پینیون یک فروشگاه اینترنتی نیست! ما یک گروه فنی مهندسی و بازرگانی هستیم که در زمین واردات و فروش انواع بلبرینگ صنعتی، ماشینی، خاص مانند بلبرینگ های سرامیکی فعالیت داریم. به همین دلیل چند محصول پر فروش که سایر کاربران ما طی ۱ سال گذشته، زیاد درخواست داده اند را بر روی سایت قرار داده ایم. اما ماهیت پینیون به صورت فروش اینترنتی نیست و از این بابت عذر خواهی ما را پذیرا باشید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و یا خرید بلبرینگ کافیست به شماره دفاتر ما ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ – ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰ – ۰۳۱۲۳۶۹۱۸۴ – ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ تماس بگیرید.
      هر گونه سوال، انتقاد یا پیشنهادی بود لطفا در ادامه همین کامنت با ما در میان بگذارید.
      با تشکر و قدردانی از شما
      گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون

  24. مشرفی

    سلام وقت بخیر.
    ممنون میشم اگر راهنمایی کنید که کدوم بلبرینگ برای استفاده در ماشین آلات کشاورزی مناسب تره. ممنونم.

    1. admin-1

      با سلام و عرض ادب و احترام
      همان طور که در متن نیز بیان شد بلبرینگ ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که یکی از این دسته ها بلبرینگ کشاورزی می باشد. بلبرینگ های مخصوص کشاورزی باید ویژگی های مختلفی از جمله جلوگیر یگرد و غبار به داخل بلبرینگ می باشد. برندهای تولیدکننده و ارائه دهنده بلبرینگ کشاورزی زیاد است که می توان به برندهایی از جمله SKF، FAG، NACHI اشاره کرد.
      در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد خرید بلبرینگ مد نظر خود با ما تماس بگیرید و یا در ادامه سوال خود را مطرح بفرمایید.
      با تشکر
      پینیون

    1. admin-1

      با سلام و عرض ادب و احترام
      بله موجود هست. پینیون در زمینه واردات و فروش بلبرینگ صنعتی و خودرویی (سنگین و سبک) فعالیت دارد. برای مشاوره فنی، استعلام قیمت و یا خرید بلبرینگ با شماره دفاتر ما تماس بگیرید و یا به صفحه “فروش بلبرینگ خودرو سنگین” مراجعه فرمایید.
      با تشکر و قدردانی
      پینیون

  25. زارع زاده

    من نیاز به خرید بلبرینگ صنعتی برای یه دستگاه cnc دارم برای اعلام موجودی از سمت شما باید چیکار کنم؟

    1. admin-2

      با سلام و عرض احترام
      پوزش بابت تاخیر در پاسخ گویی
      شماره شما را در کامنت ها یادداشت کردیم و به همکارانمان در واحد فروش اعلام کردیم انشاا… فردا دوشنبه مورخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۰ با شما تماس خواهند گرفت تا شما را در خرید بلبرینگ مد نظرتان راهنمایی کنند.
      هرگونه سوال، انتقاد یا پیشنهادی بود در خدمتیم
      با تشکر
      پینیون

  26. محمد جعفری

    شبتون بخیر من بلبرینگ ۱۸۰۰۰ لازم دارم برای دستگاه نجاری، چه مدل و برندی رو پیشنهاد میکنید شما؟؟

    1. admin-2

      با سلام و عرض احترام
      با توجه به این که خرید بلبرینگ مد نظر شما به اطلاعات تخصصی دیگری نیاز دارد و شما می توانید این بلبرینگ را از برندهای مختلف تهیه کنید پیشنهاد می کنیم در ادامه شماره خود را قرار دهید و یا با ما تماس بگیرید.
      ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰
      ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰
      با تشکر
      پینیون

    1. admin-2

      بله، درصد داشتن خاصیت آهنربایی در بلبرینگ ها زیاد است، البته بستگی به سازه اتمی آنها دارد، در این بلبرینگ ها به دلیل اطمینان از خاصیت شکل پذیری در دمای بالا از نیکل و منگنیز به مواد تشکیل دهنده فولاد زد زنگ افزوده میشود. به همین دلیل بیشتر فولادهای ضد زنگ صنعتی خاصیت آهنربایی دارند.
      باتشکر
      پینیون

  27. حسین گلزار

    با سلام به بلبرینگ پلاستیکی ۹۰*۱۲۵نیاز داریم در صورت موجود بودن ، خواهشمند است از طریق ایمیل فرمایید

    1. pinion

      باسلام
      بلبرینگ پلاستیکی موجود نداریم متاسفانه، در حال حاضر بلبرینگ فلزی و سرامیکی موجود هست.

  28. مسعود سادین

    سلام بنده فروشگاه یدکی دارم و می‌خواهم خرید کنم و لیست اقلام و قیمت را نیاز دارم لطفاً راهنمایی کنید ممنون

    1. pinion

      سلام و احترام.
      جهت ارائه لیست اقلام مورد نیاز و همچنین استعلام قیمت لطفا با کارشناسان ما به شماره ۰۹۰۵۱۲۰۶۴۴۲ تماس بگیرید و سفارش خودتون رو ثبت کنید.
      باتشکر
      پینیون

یک دیدگاه بگذارید