دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب
شرکت فنی مهندسی و بازرگانی پینیون نمایندگی فروش کلید حرارتی

بازرگانی فروش کلید حرارتی

گروه بازرگانی و فروش پینیون در راستای تامین و فروش انواع کلید حرارتی از برندهای معتبر و با کیفیتی مثل اشنایدر، زیمنس، هیوندای، فایندر، AEG، ABB، LS فعالیت میکند. کلیدهای حرارتی (MPCB) نوعی خاص، از قطعات حفاظت الکتریکی می باشد. برای سفارش خرید انواع کلیدهای حرارتی لطفا فرم سفارش محصول را تکمیل کنید و یا با ما تماس بگیرید. 

گواهی اصالت کالا برای فروش محصولات اورجینال صنعتی
پینیون نمایندگی فروش انواع قطعات برق و الکترونیک
با خرید از گروه پینیون می توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده کنید

کاربرد کلید حرارتی

کاربرد کلید حرارتی

برای حفاظت موتورهای الکتریکی ،شناورها ، پمپ های خلاء، فن های سه فاز، پمپ های آب و… طراحی و ساخته شده است. موتور های الکتریکی کاربرد های بسیار گسترده ای در راه اندازی دستگاه های مکانیکی دارند و بسیار مهم است که موتور های الکتریکی با انتخاب صحیح کلیدهای حرارتی حفاظت گردند.

کلید حرارتی چیست ؟

کلیدهای حرارتی یا MPCB  قطعات الکترومکانیکی هستند که در مدار های موتور با فرکانس 50 و 60 هرتز به کار می روند. محافظت در مقابل اشکالات الکتریکی نظیر اتصال کوتاه، اتصال به زمین، اتصال خط به خط صورت می گیرد. کلید های حرارتی در مقابل هر گونه اشکال الکتریکی کمتر از ظرفیت قطع کلید از مدار محافظت می کنند. حفاظت در مقابل اضافه بار هنگامی که مدار اضافه بار دارد جریانی بیشتر از جریان نامی در موتور جاری می شود که این بار نامی در کلید ها قابل تنظیم می باشد. محافظت در مقابل قطع فاز و یا نامتعادل شدن فاز ها. هر کدام از این مشکلات توانایی وارد کردن صدمه جدی به یک موتور سه فاز را دارد پس در هر یک از این موارد کلیدهای حرارتی در صورت بروز اشکال سریعا برق موتور را قطع می کند.

تاخیر حرارتی تا از روشن شدن آنی موتور پس از اضافه بار جلوگیری کند و به موتور فرصت خنک شدن بدهد یک موتور الکتریکی که بیش از حد گرم شده باشد در خطر آسیب جدی می باشد. قطع و وصل مدار موتور، کلید های حرارتی مجهز به کلید هایی برای این منظور می باشند.

برای شناخت و کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع کلید های قطع کننده به صفحه تجهیزات قطع و وصل مراجعه فرمایید.

سیگنال خطا، بعضی از کلید های حرارتی مجهز به LED بوده تا در صورت بروز خطا و قطع توسط کلید، روشن شده تا به کاربر های نزدیک این هشدار را بدهد که خطایی در مدار رخ داده و نبایستی موتور را تا زمان رسیدگی به خطا روشن کرد. وصل خودکار دوباره مدار، برخی مدل های کلیدهای حرارتی مجهز به نوعی تکنولوژی وصل دوباره مدار پس از زمانی مشخص برای خنک شدن موتور است که درصورت قطع مدار بر اثر اضافه بار به کار می افتد.

نمایش بیشتر

برای هر چه بهتر شدن پینیون در ارائه خدمات و اطلاعات لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

یک دیدگاه بگذارید