عبارت جستجو را وارد کنید

post

نرم افزار ادامز

نرم افزار ادامز

نرم افزار ادامز

نرم افزار ادامز (ADAMS ) به منظور تحلیل دینامیکی مکانیزم ­ها، قطعات مکانیکی و دینامیک سیستم­های چند جسمی مورد استفاده قرار می گیرد. کلمه ADAMS مخفف Automated Dynamic Analysis of Mechanical Systems می­ باشد. این نرم افزار تولید شده توسط شرکت MSC Software است.

با توجه به قابلیت ­های منحصر بفرد، این نرم افزار از جمله پرکاربردترین­ها در صنعت به شمار می­ آید. این نرم افزار به کاربر قابلیت امکان سنجی حرکت یک سیستم مکانیکی را فراهم آورده و نمودار شتاب، سرعت و جابجایی بر حسب زمان برای هر جسم متحرک را به عنوان خروجی ارائه می­ نماید. بنابراین بررسی و بهینه سازی هر سیستم مکانیکی قبل از ساخت با استفاده از نرم افزار ADAMS امکان پذیر است.


برای سفارش انجام پروژه با نرم افزار آدامز ، فرم زیر را تکمیل کنید.


فرم سفارش پروژه


نرم افزار آدامز

بررسی ارتعاشات سیستم­ های دینامیکی با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر بوده و نمودار جابجایی بر حسب زمان که خروجی حل مسئله ارتعاشات می ­باشد را ترسیم می­ نماید. به منظور مدل­ سازی راحت­ تر، مدل ­های طراحی شده در نرم ­افزارهای SolidWorks و Catia با خروجی .stp قابل انتقال به نرم افزار ADAMS می­ باشد.

بررسی کنترل ارتعاش سیستم‌ها و امکان انجام تست‌ها برای قطعات قابل انعطاف از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌باشد. این نرم‌افزار توانایی ارتباط با نرم‌افزارهای تخصصی دیگر مانند Pro/E ،Catia ، Ansys  و… را دارا می‌باشد. ادمز شامل سه بخش اصلی ADAMS/View، ADAMS/Solver و ADAMS/Post Processor می ­باشد. مدل سازی مسئله، تعریف خواص، شرایط مرزی، نوع اتصالات و بارگذاری در قسمت ADAMS/View انجام می گردد. حل مسئله دینامیکی در قسمت ADAMS/Solver انجام می گردد. این قسمت قابلیت حل معادلات غیرخطی را داراست. پس از انجام حل مسئله دینامیکی، خروجی مطلوب شامل نیرو، جابجایی، شتاب، سرعت و… به صورت نمودار و یا انیمیشن در قسمت ADAMS/Post Processor قابل دست­یابی می­ باشد.

نرم افزار adams

بدون دیدگاه

اضافه کردن نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 45 = 49