دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

معرفی بهترین مارک بلبرینگ ژاپنی

شناخت بهترین مارک بلبرینگ ژاپنی در زمان خرید این محصولات اهمیت زیادی دارد؛ زیرا بلبرینگ‌ها به نوعی تضمین کننده سلامت دستگاه‌ها و قطعات هستند. به همین دلیل در این مقاله از پینیون می‌خواهیم بهترین برندهای ژاپنی تولیدکننده بلبرینگ را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین برندهای تولید کننده بلبرینگ در ژاپن

1- بلبرینگ ناچی

بلبرینگ ناچی را می‌توان بهترین مارک بلبرینگ ژاپنی دانست که قدمت آن به سال 1928 برمی‌گردد. این شرکت ژاپنی از همان ابتدا به تولید انواع ابزارآلات برای ربات‌ها و ماشین‌های صنعتی مشغول بود و در حال حاضر بیش از 50 شرکت تابعه در سرتاسر دنیا دارد. انواع بلبرینگ ناچی در صنایعی مانند ساخت پمپ‌ها، الکتروموتورها، کنترلرها، ابزار برش و جوش نقطه‌ای استفاده می‌شوند. علاوه بر این در حال حاضر بلبرینگ کف گرد به عنوان پرکاربردترین محصول این شرکت شناخته می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت بلبرینگ ناچی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

بلبرینگ های nachi بهترین و برترین برند تولید کننده بلبرینگ

2- بلبرینگ کویو

بلبرینگ کویو هم به دلیل کیفیت بالای محصولات خود، در فهرست بهترین مارک بلبرینگ ژاپنی قرار می‌گیرد. کویو در واقع یک نام تجاری برای شرکت JTEKT است که از بهترین مواد و فناوری‌ها برای تولید انواع بلبرینگ سرامیکی، مینیاتوری و دیگر انواع بلبرینگ خاص استفاده می‌کند. این شرکت از سال 1935 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر موفق به تولید انواع بلبرینگ با قطر داخلی در بازه 1 میلیمتر تا 7 متر شده است. برای خرید بلبرینگ کویو می‌توانید بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

شرکت کویو سازنده مطرح در زمینه تولید بلبرینگ

3- بلبرینگ NTN

بلبرینگ NTN هم از دیگر نام‌های موجود در فهرست بهترین مارک بلبرینگ ژاپنی است که از سال 1923 در بازار عرضه شده است. بلبرینگ‌های ساخته شده در این شرکت را می‌توان در صنایع خودروسازی، ساخت ماشین آلات ساختمانی، ابزارهای پزشکی و صنایع ریلی استفاده کرد. علاوه بر این دقت بسیار زیادی که در تولید انواع بلبرینگ NTN به کار رفته، باعث شده که امروزه در صنایع نظامی یا برای ساخت جت و موشک هم مورداستفاده قرار بگیرند. شما می‌توانید برای خرید بلبرینگ NTN بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

بلبرینگ های شرکت ntn یکی از بهترین برند های بلبرینگ در جهان می باشد

4- بلبرینگ NSK

بلبرینگ NSK از آن جهت در فهرست بهترین مارک بلبرینگ ژاپن قرار گرفته است که توانسته از روش‌های تحلیلی و تحقیقی برای بهبود کیفیت محصولات خود استفاده کند. در حال حاضر بلبرینگ‌های ان اس کا به دلیل تست‌های بسیار دقیقی که در فرایند ساخت بر روی آن‌ها انجام می‌شود، به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین محصولات شناخته می‌شوند و توانسته اند با برندهای برتر اروپایی رقابت کنند. این شرکت امروزه انواع مختلفی از بیرینگ‌ها شامل بلبرینگ کف گرد، مخروطی، استوانه ای و دقیق را روانه بازار می‌کند و در حال حاضر در 30 کشور دنیا دارای نمایندگی است. شما می‌توانید برای خرید انواع بلبرینگ NSK اصل ژاپن بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

اس کا اف برترین تولید کننده بلبرینگ در دنیا

5- بلبرینگ KYK

بلبرینگ KYK هم یکی از برندهای بسیار قدیمی در ژاپن است که در سال 1952 شروع به کار کرده و از همان موقع توانسته در فهرست بهترین مارک بلبرینگ ژاپنی قرار بگیرد. این شرکت کلیه محصولات خود را بر اساس استانداردهای JIS تولید می‌کند و امروزه توانسته در بیش از 50 کشور دنیا کارخانه تاسیس کند. به همین دلیل است که واردکنندگان انواع بلبرینگ می‌توانند محصولات KYK را از کشورهای اروپایی، کانادا، چین، تایوان و کره خریداری کنند. در حال حاضر انواع بلبرینگ‌های خاص مانند بلبرینگ خود تنظیم، مینیاتوری، کف گرد و شیار عمیق از اصلیترین محصولات این برند هستند. شما می‌توانید برای خرید بلبرینگ KYK با ضمانت اصالت کالا بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

نکات مهم در زمان خرید بلبرینگ ژاپنی

موردی که خریدار باید زمان خرید دقت کند التزام به خرید بلبرینگ ژاپنی اصل می باشد نه برند، چرا که اگر اصرار به برند خاصی باشد، متاسفانه سودجویان بازار بلبرینگ با طرح کردن بلبرینگ برند مورد نیاز شما را با جنس طرح تحویل می دهند، پس از لحاظ موجودیت کالا و تاکید بر برند مشخصی از شرکت معتبری مانند پینیون مطمئن شوید، با توجه به پارت نامبر مورد نیاز شما و مکان استفاده کارشناسان ما بهترین پیشنهاد برای خرید بلبرینگ ژاپنی اصل را به شما می دهند.

سخن پایانی

بلبرینگ ژاپنی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالایی که دارد، در صنایع مورداستفاده قرار می‌گیرد و توانسته به نوعی جایگزین بلبرینگ‌های گران اروپایی شود. همین موضوع باعث شده که بسیاری از کلاهبردارن اقدام به ساخت بلبرینگ‌های تقلبی با مارک‌های ژاپنی بکنند. ما در این مقاله بهترین مارک بلبرینگ ژاپنی را به شما معرفی کردیم تا بتوانید مناسبترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید برای بررسی قیمت بلبرینگ ژاپنی با ما در پینیون تماس بگیرید.

سوالات متداول

مهمترین ویژگی‌های بهترین مارک بلبرینگ ژاپنی چیست؟

  • رعایت استانداردهای ایزو و EN
  • استفاده از آلیاژهای بسیار باکیفیت
  • دارای مقاومت سایشی و بارگذاری بالا
  • دارای طول عمر زیاد
  • کمک به کاهش اصطکاک

چگونه می‌توان بلبرینگ اصل و تقلبی را تشخیص داد؟

برای تشخیص بلبرینگ ژاپنی اصل و تقلبی می‌توانید مواردی مانند بسته بندی، ظاهر و کاتالوگ را بررسی کنید. برای این کار حتما مقاله نحوه تشخیص بلبرینگ تقلبی را مطالعه نمایید.

برای هر چه بهتر شدن پینیون در ارائه خدمات و اطلاعات لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید.

4.5/5 - (4 امتیاز)

یک دیدگاه بگذارید