دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

نرم افزار تشخیص بلبرینگ SKF

نرم افزار تشخیص بلبرینگ SKF یک برنامه مخصوص گوشی‌های هوشمند یا کامپیوتر است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی محصولات این شرکت را شناسایی کرده و مطمئن شوید که بلبرینگ اصل را خریداری کرده‌اید. در این مقاله از پینیون می‌خواهیم نرم افزار انتخاب بلبرینگ SKF را به شما معرفی کرده و نحوه استفاده از آن را آموزش دهیم.

نرم افزار تشخیص بلبرینگ SKF چیست؟

نرم افزار تشخیص بلبرینگ SKF چیست؟

نرم افزار انتخاب بلبرینگ SKF در سه نسخه‌هایی مخصوص اندروید، iOS و به صورت Portable ارائه شده که می‌تواند با استفاده از کد بلبرینگ، تمامی اطلاعات مربوط به آن را در اختیار شما قرار دهد. اگر نسخه پولی این نرم افزار را تهیه کنید، می‌توانید نقشه‌های سه بعدی محصولات را هم برای نرم افزارهای کاتیا یا solidworks تهیه کرده یا آن‌ها را در فرمت PDF مشاهده کنید. به همین دلیل یک نرم افزار بسیار کاربردی است که در زمان خرید بلبرینگ SKF می‌تواند خیال شما را از بابت اصل بودن این محصول راحت کند.

همچنین بخوانید: بلبرینگ SKF ساخت کدام کشور است

معرفی بخش‌های مختلف نرم افزار SKF برای انتخاب بلبرینگ

برای اینکه بتوانید با نرم افزار انتخاب بلبرینگ SKF کار کنید، نیاز است که بخش‌های مختلف آن را بشناسید و بدانید که هر بخش چه قابلیت‌هایی دارد؟ در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف این نرم افزار می‌پردازیم.

معرفی بخش‌های مختلف نرم افزار SKF برای انتخاب بلبرینگ

صفحه اصلی

در صفحه اصل، شما دسته بندی بلبرینگ‌ها را بر اساس شکل مشاهده خواهید کرد که می‌توانید بر اساس نیاز خود یک گزینه را انتخاب کنید. همچنین در قسمت سمت چپ هم یک نمودار درختی برای دسته بندی‌های دقیقتر نمایش داده شده است. این صفحه به نام Interactive Engineering Catalogue شناخته می‌شود و می‌توانید با جستجوی نام لاتین بلبرینگ موردنظر خود، به صفحه مربوط به آن دست پیدا کنید.

زیردسته انواع بلبرینگ

زمانی که یکی از بلبرینگ‌های اصلی مانند بلبرنگ شیار عمیق یا غلتکی را انتخاب کردید، صفحه‌ای برای شما نشان داده می‌شود که زیر دسته‌های هریک از بلبرینگ‌ها را نشان می‌دهد. همچنین بلبرینگ‌های خاص را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید که به آن Engineering Product گفته می‌شود.

صفحه توضیحات نرم افزار انتخاب بلبرینگ SKF

در صفحه توضیحات نرم افزار انتخاب بلبرینگ SKF اطلاعاتی درباره هر بلبرینگ آورده شده است که مشخصات فنی و کاربردهای آن‌ها را نشان می‌دهد. همچنی ندر قسمت سمت راست این توضیحات هم گزینه‌هایی وجود دارند که می‌توان به مواردی مانند محاسبات موردنظر یا فایل‌های CAD دسترسی پیدا کرد. همچنین گزینه‌ای با نام Table Product وجود دارد که با انتخاب آن می‌توانید اطلاعات فنی هریک از دسته‌ها را مشاهده کرده و از نرم افزار تشخیص SKF در زمان خرید بلبرینگ استفاده نمایید.

صفحه راهنمای انتخاب بلبرینگ

یکی دیگر از گزینه‌های نرم افزار SKF برای انتخاب بلبرینگ مربوط به Selection Guide است که گزینه راهنما را نشان می‌دهد و با استفاده از آن به جدولی دسترسی پیدا می‌کنید که اطلاعاتی را درباره انواع بلبرینگ، نحوه طراحی و مشخصات آن‌ها نشان می‌دهد. با انتخاب هریک از موارد موجود در جدول، صفحه مربوط به آن باز شده و می‌توانید ضمن مشاهده تصویر بلبرینگ، اطلاعات فنی آن را هم به طور کامل مشاهده کنید.

همچنین بخوانید: راه تشخیص بلبرینگ اصل

نحوه کار با نرم افزار تشخیص بلبرینگ SKF

حالا گاهی اوقات ممکن است که شما در انتخاب بلبرینگ مشکلی نداشته باشید و بخواهید از نرم افزار تشخیص بلبرینگ SKF برای تشخیص اصل بودن این کالا استفاده کنید. در این صورت باید بدانید که شرکت آلمانی SKF هر چند ماه یک بار، نحوه کدگذاری و بسته بندی‌های خود را تغییر می‌دهد تا کلاهبرداران نتوانند گزینه‌های مشابهی را تولید کنند. این به روز رسانی‌ها در نرم افزار SKF برای انتخاب بلبرینگ موجود هستند که باید تصاویر زیر را برای استفاده از آن تهیه کنید:

  • عکس نمای کلی محصول از بسته بندی و محصول موجود در جعبه
  • عکس نمای جانبی محصول
  • تصویر همه بارکدها و لیبل‌های موجود روی محصول
  • عکس تمام نوشته‌ها و حکاکی‌های روی محصول
  • تصویر گواهینامه مربوط به SKF

تمامی این تصاویر باید باکیفیت باشند و پس از آن، در نرمک افزار بارگذاری شوند. حالا باید در قسمت Product Supplier Name نام فروشگاهی را که محصول را خریداری کرده اید، وارد کنید. برای مثال می‌توانید نام پینیون رو وارد کرده و در قسمت Comment سوال خود را بپرسید. در نهایت اطلاعات شخصی خود مانند نام، آدرس ایمیل و شماره تماستان را وارد کنید تا بررسی‌ها توسط SKF انجام گرفته و اصالت کالا احراز شود.

این صفحه را هم ببینید: تجهیزات جانبی بلبرینگ SKF

سخن پایانی

بلبرینگ SKf یکی از بهترین انواع بلبرینگ در بازار است که قیمت بالایی هم دارد؛ به همین دلیل بسیاری از کلاهبرداران این محصول را شبیه سازی کرده و به صورت تقلبی به بازار می‌فروشند. در نتیجه این شرکت تصمیم گرفته تا نرم افزار تشخیص بلبرینگ SKF را تهیه کرده و برای تشخیص اصالت کالا در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. در کنار این موارد، شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار SKF برای انتخاب بلبرینگ هم خیلی ساده گزینه‌های مدنظر خود را انتخاب کرده و بهترین بلبرینگ را متناسب با نیازتان خریداری کنید. در این مقاله به بررسی قسمت‌های مختلف این نرم افزار و نحوه استفاده از آن پرداختیم.

سوالات متداول

  • مزیت استفاده از نرم افزار SKf برای انتخاب بلبرینگ چیست؟

با استفاده از این نرم افزار می‌توانید به راحتی اصل بودن بلبرینگ را تشخیص داده و از اصالت کالا مطمئن شوید. همچنین اگر قصد انجام مهندسی معکوس و ساخت قطعه را داشته باشید، تا حدود می‌توانید از نقشه طراحی قطعه هم اطلاع حاصل کنید.

  • بهترین راه برای تشخیص بلبرینگ SKF چیست؟

بهترین راه برای تشخیص اصالت بلبرینگ SKF، استفاده از نرم افزار تشخیص این شرکت است که همیشه به روز رسانی شده و بر اساس آخرین تغییرات در کدنویسی و حکاکی‌ها بهینه سازی می‌شود.

برای هر چه بهتر شدن پینیون در ارائه خدمات و اطلاعات لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید.

4.5/5 - (4 امتیاز)

یک دیدگاه بگذارید