دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

بلبرینگ SKF ساخت کدام کشور است؟

یکی از سوالات مهمی که برای افراد در زمان خرید بلبرینگ پیش می‌آید این است که بلبرینگ SKF ساخت کدام کشور است؟ عدم اطلاع از این موضوع باعث می‌شود که بسیاری از افراد، در دام کلاهبرداران بیفتند و به جای خرید بلبرینگ SKF اصل، محصولات تقلبی را خریداری کنند. به همین دلیل در این مقاله از پینیون می‌خواهیم به معرفی بلبرینگ اس کا اف بپردازیم و به شما بگوییم که این محصول ساخت کجاست؟

معرفی شرکت بلبرینگ SKF

درباره شرکت SKF

SKF یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده انواع بلبرینگ، سیستم‌های روغنکاری، محصولات روانکاری و محصولات انتقال نیرو در دنیا است که در سال 1907 در گوتنبرگ سوئد تاسیس شد. نام این برند هم از عبارت Svenska Kullager Fabriken گرفته شده که در زبان سوئدی به معنای کارخانه بلبرینگ سوئدی است. از همان سال، مدیرعامل اس کا اف شروع به توسعه این کارخانه کرده و در طی 30 سال توانست کارخانه‌های این برند را در دیگر کشورهای جهان هم توسعه دهد. همین موضوع باعث شده که بسیاری از افراد ندانند بلبرینگ SKF ساخت کدام کشور است و در زمان خرید این محصول دچار سردرگمی شوند. برای خرید بلبرینگ از برندهای مطرحی مانند skf، fag و دیگر تولیدکنندگان، بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

محصولات کارخانه های skf در جهان

محصولات کارخانه های اس کا اف در دنیا

بنابراین در پاسخ به سوال بلبرینگ SKF ساخت کدام کشور است، می‌توانیم نام سوئد را بگوییم. اما پرسش اصلی اینجا است که آیا بلبرینگ‌های اس کا اف که در کشورهای دیگر تولید می‌شوند، اصل نیستند؟ همانطور که گفتیم برند SKF در سایر کشورهای جهان هم دارای کارخانه‌هایی است که هر کدام از آن‌ها نوع خاصی از بلبرینگ را تولید می‌کنند. بر این اساس می‌توان به سوال بلبرینگ SKF ساخت کدام کشور است، اینگونه پاسخ داد:

  • بلبرینگ‌های خودتنظیم SKF در سوئد تولید می‌شوند
  • بلبرینگ‌های استوانه ای و مخروطی SKF ساخت آلمان هستند
  • بلبرینگ شیار عمیق SKF از کارخانه‌های فرانسوی به بازارهای جهانی می‌رسد
  • بلبرینگ تماس زاویه ای SKF که دقت بالایی دارند و با ساچمه‌های کوچک ساخته می‌شوند، در کارخانه‌های ایتالیا تولید شده اند.
  • بلبرینگ‌های تماسی ساخت اندونزی هستند.
  • بلبرینگ خود تنظیم SKF در انگلیس تولید می‌شود.

در حال حاضر محصولات SKF در 11 کارخانه در کشور سوئد تولید می‌شوند و حدود 60 کارخانه هم در دیگر کشورهای جهان، مشغول تولید این قطعات هستند. به جز مواردی که نام برده شد، کارخانه‌هایی در کشورهای ژاپن، کره جنوبی، هند، چین، اتریش، آرژانتین، برزیل، هلند، فنلاند، مالزی، اسپانیا، آمریکا و مکزیک هم به تولید بلبرینگ‌های اس کا اف مشغول هستند.

چگونه بفهمیم بلبرینگ skf ساخت کدام کشور است؟

چگونه می توان فهمید بلبرینگ SKF ساخت کدام کشور است؟

یکی دیگر از سوالات مهمی که در این زمینه پیش می‌آید، این است که چگونه باید بفهمیم که بلبرینگ SKF ساخت کدام کشور است و در کدام کارخانه تولید شده است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در زمان خرید بلبرینگ SKF باید بر روی بدنه محصول نگاهی بیندازید. در زیر کد محصول، عبارت Made in را مشاهده خواهید کرد که نام کشور سازنده را در ادامه خود دارد.

سخن پایانی

در این مقاله از پینیون تلاش کردیم تا به این سوال پاسخ دهیم که بلبرینگ SKF ساخت کدام کشور است؟ باید بدانید که این برند کارخانه‌های مختلفی در سرتاسر دنیا دارد و محصولات آن در جاهای متفاوتی تولید می‌شوند. به همین دلیل در زمان خرید بلبرینگ SKF باید در نظر داشته باشید که محصول را از فروشگاهی خریداری کنید که گواهی اصالت کالا را به شما ارائه می‌دهد و از اعتبار کافی برخوردار است.

سوالات متداول

  • بلبرینگ SKF عرضه شده در ایران ساخت کجاست؟

به طور معمول بلبرینگ‌های اس کا اف عرضه شده در ایران، در دسته بلبرینگ آلمانی قرار می‌گیرند. اما بسته به نوع بلبرینگ، از کارخانه‌های مختلفی وارد کشور می‌شوند.

  • آیا کیفیت ساخت بلبرینگ SKF ساخته شده در کشورهای مختلف، متفاوت است؟

خیر. همه بلبرینگ‌های اس کا اف بر اساس استانداردهای این شرکت سوئدی ساخته می‌شوند و در آزمایشگاه‌های پیشرفته، تست‌های موردنیاز بر روی آن‌ها انجام می‌گیرد. به همین دلیل از نظر کیفی تفاوتی با هم ندارند.

  • آیا قیمت بلبرینگ SKF کشورهای مختلف با هم متفاوت است؟

از آنجا که استانداردهای یکسانی در تولید محصولات SKF در کارخانه‌های مختلف رعایت می‌شوند، کشور سازنده به عنوان عامل موثری بر روی قیمت در نظر گرفته نمی‌شود. اما به دلیل متفاوت بودن نوع بلبرینگ در این کارخانه ها، قیمت آن‌ها هم متفاوت است.

برای هر چه بهتر شدن پینیون در ارائه خدمات و اطلاعات لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

یک دیدگاه بگذارید