عبارت جستجو را وارد کنید

مشاوره پایان نامه

گروه آکادمیک پینیون آمادگی ارائه خدمات مشاوره در زمینه ی انجام پایان نامه های دانشجویی در حوزه های فنی مهندسی را دارد.

انجام هر پایان نامه قسمت های مختلفی را در بر می گیرد:

انتخاب موضوع پایان نامه
مهم ترین و اولین قسمت انتخاب موضوع پایان نامه است، که باید با توجه به توانمندی ها، علایق، امکانات و پیش زمینه تحقیقات، با دقت تعیین شود. در بسیاری از موارد دانشجویان به دلیل انتخاب نادرست موضوع و نداشتن برآورد صحیح از حجم موضوع انتخابی به مشکلات جدی در ادامه پایان نامه برخورد کرده اند تا حدی که در بعضی موارد این انتخاب نادرست موضوع پایان نامه حتی منجر به تغییر موضوع پایان نامه می شود.

جستجوی منابع
پس از انتخاب موضوع پایان نامه باید منابع تحقیقاتی به دقت بررسی شود.

تهیه پروپوزال
در نوشتن و تهیه پروپوزال نیز مانند انتخاب موضوع پایان نامه برای جلوگیری از بروز مشکل در روند انجام پایان نامه باید دقت و وسواس به خرج داد.

گردآوری مطالب
که شامل ترجمه پایان نامه ها و مقالات ، استخراج فرمولها و قوانین و … است.

انجام پروژه
پایان نامه ها اعم از پروژه های تحلیلی، نرم افزاری، ساختی و یا آزمایشگاهی، نیازمند یک سری زیر ساخت ها شامل محیط و تجهیزات آزمایشگاه و کارگاهی و یا یادگیری و انتخاب بهترین نرم افزار مربوط به پروژه است، که گروه آکادمیک توانایی مشاوره تخصصی در این زمینه را دارا می باشد، حتی گاها در حین انجام پروژه ها با گلوگاه های ساختی یا نرم افزاری شامل نرم افزارهای مختلف تحلیلی و کدنویسی مواجه می شوید، که میتوانیم در این امور نیز شما را یاری کنیم.

نگارش پایان نامه
پس از به دست آوردن نتایج مربوطه و گردآوری اطلاعات، آخرین قسمت نگارش و تدوین پایان نامه در قالب های تعیین شده توسط دانشگاه ها می باشد.

چاپ مقاله
یکی از زمینه هایی که معمولا در پایان نامه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چاپ واستخراج مقاله از پایان نامه هاست، که نیازمند تسلط بر اصول مقاله نویسی و شناخت مجلات معتبر است .

مشاوره انجام پایان نامه


گروه آکادمیک پینیون آمادگی دارد در زمینه های فوق مربوط به پایان نامه های دانشجویی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا خدمات مشاوره ای به دانشجویان ارائه نماید.