fa دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ دفتر تهران : ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰
ساعات پاسخ گویی : ۸:۰۰-۱۸:۰۰
fa دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۷۲۵۵۰ دفتر تهران : ۰۲۱۸۸۸۵۳۶۲۰
ساعات پاسخ گویی : ۸:۰۰-۱۸:۰۰
خرید مطمئن
رضایت مشتری
انتخاب صحیح
بالاترین کیفیت
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

سوالات متداول فرم سفارش قطعه صنعتی

سوالات متداول فرم سفارش قطعه صنعتی

آیا منظور از ثبت سفارش به منظور خرید قطعی است؟
منظور از ثبت سفارش به معنی خرید قطعی شما نیست. بعد از ثبت سفارش کارشناسان بخش فروش با شما ‏تماس گرفته و قیمت محصول انتخابی را به شما اعلام می‌کنند و شما در صورت رضایت از قیمت اعلامی اقدام به خرید می نمایید.

ارسال فرم سفارش به معنی خرید قطعی شما نیست. بعد از ارسال کارشناسان بخش فروش با شما ‏تماس گرفته و قیمت محصول انتخابی را به شما اعلام می‌کنند و شما در صورت رضایت از قیمت اعلامی اقدام به خرید می نمایید.
بله، در ۲۴ ساعت شبانه روز می‌‏توانید با ارسال فرم سفارش، سفارش خود را ثبت کنید.  رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ‏ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت ‏بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

چه مدت طول می‌کشد تا پاسخ درخواست ارسال شود؟
بله، در ۲۴ ساعت شبانه روز می‌‏توانید با ارسال فرم سفارش، سفارش خود را ثبت کنید.  رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ‏ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۱۷ تا ۸ صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت ‏بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.‏
چه مدت طول می‌کشد تا کالا به دست مشتری برسد؟
در شهرهای اصفهان و تهران بسته به نوع کالا و ساعت سفارش در همان روز و در شهرهای دیگر حداکثر تا ۴۸ ساعت زمان می برد.
در شهر تهران بعد از نهایی شدن سفارش و واریز پول بسته به نوع کالا و ساعت سفارش در طی مدت ۸ تا ۱۲ ساعت
در شهر اصفهان بسته به نوع کالا و ساعت سفارش در طی مدت ۲۴ تا ۳۶ ساعت
و در شهرهای دیگر حداکثر تا ۴۸ ساعت زمان می برد.

سفارش به صورت اینترنتی چه مزیتی دارد؟
ثبت سفارش به صورت فرم باعث ثبت دقیق اطلاعات و پاسخگویی هرچه سریعتر کارشناسان هربخش با شما می باشد.

در صورت مغایرت کالای ارسالی با پیش فاکتور چه باید کرد؟
تا ظرف ۴۸ ساعت بعد از دریافت سفارش فرصت دارید با هماهنگی مسئول فروش، محصول را پس فرستاده و تمامی هزینه ها شامل هزینه رفت و برگشت به شما بازگردانده می شود. ‏
آیا امکان ارسال فاکتور رسمی وجود دارد؟
بله ، شرکت ها می توانند در صورت نیاز تقاضای فاکتور رسمی همراه با گواهی ارزش افزوده نمایند. ‏

اگر هم‌زمان مدل های مختلفی از یک محصول نیاز داشته باشیم باید چگونه سفارش دهیم؟
در بیشتر فرم ها در بخش پارت نامبر و ابعاد فنی کنار وارد کردن اطلاعات علامت “+” قرار دارد که میتوانید با کلیک بر روی این دکمه اطلاعات را وارد کنید.

برای سفارش کالا نیاز به مشاوره دارم که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند آیا این امکان مشاوره ‏وجود دارد ؟
بله، می‌توانید با ارسال پیام در تلگرام، واتس اپ و یا تماس با کارشناسان فنی پینیون سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل ‏سفارش خود را ثبت کنید.‏

.‏

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
به منظور تسریع فرآیند پردازش و اعلام قیمت سفارش، مشتریان محترم سفارشات خود را اینترنتی ثبت ‏کنند. اما در موارد خاص می توانند طی تماس با همکاران ما در بخش پیگیری سفارشات، سفارش خود را ثبت کنند.‏