دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

کوچکترین بلبرینگ دنیا

کوچکترین بلبرینگ دنیا توسط شرکت Minebea ساخته می شود که این بلبرینگ ها به نام بلبرینگ های مینیاتوری نیز شناخته شده اند. گروه بازرگانی پینیون، نمایندگی و عاملیت فروش انواع بلبرینگ از جمله بلبرینگ های مینیاتوری از بهترین برند ها با ارائه گواهی ضمانت اصالت کالا می باشد. برای خرید انواع بیرینگ های صنعتی با شماره های درج شده تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را برایتان ارسال می کنند.

کوچکترین بلبرینگ دنیا

چه اندازه کوچک، کوچک محسوب می شود؟

کمپانی MINEBEA ، شرکت مادر کمپانی سازنده بلبرینگ NMB، کوچکترین بلبرینگ های دنیا را تولید میکند. قطر خارجی این بلبرینگ شیار عمیق 1.5 میلی متر، قطر داخلی آن 0.5 میلی متر و دارای عرض 0.65 میلی متر است و قابلیت چرخش در دور بیشتر از 5000 دور بر دقیقه را دارد.

مشخصات بلبرینگ مینیاتوری ساخت شرکت Minebea:

این بلبرینگ از جنس استیل ضد زنگ (stainless steel) است و دقت بسیار بالا،  دوام و ساختار مستحکمی مانند سایر بلبرینگ های مینیاتوری ساخت کمپانی  Minebea  دارد. عرض بسیار باریک 0.65 میلی متری این بلبرینگ می تواند تا 0.4 میلی متر برای سرعت های کمتر کاهش یابد که شامل 6 تا ساچمه و قطر 0.25 میلی متر می باشد. کاربرد این محصول برای دستگاهای بسیار کوچکی که نیاز به دقت بسیار بالایی در ابعاد نانو دارند، مانند تجهیزات مینیاتوری پزشکی، موتورهای ابعاد میکرو، میکرو ماشین ها و غیره است. این کمپانی با در دست داشتن 60 درصد از بازار جهانی، پیشرو در ساخت بلبرینگ های مینیاتوری با قطر خارجی کمتر از 22 میلی متر می باشد. با توجه به این موضوع آن را میتوان بزرگترین تولید کننده بلبرینگ های مینیاتوری نامید.

مقایسه ابعاد بلبرینگ با مداد مکانیکی
مقایسه ابعاد بلبرینگ با مداد مکانیکی

درباره کمپانی NMB:

NMB از گروه شرکت های Minebea، بزرگترین تولید کننده بلبرینگ های مینیاتوری دقیق، و هم چنین پیشور در طراحی و تولید اجزای الکترومکانیکی دقیق، شامل پروانه های خنک کن، موتورهای کوچک بسیار دقیق و مونتاژ بیرینگ های مکانیکی در در بین سایر رقبا می باشد.

NMB شامل مجموعه کمپانی هایی در آمریکا و اروپا می باشد. محل این کمپانی در آمریکا در شهر کالیفرنیا و در اروپا کشور آلمان است.

برای هر چه بهتر شدن پینیون در ارائه خدمات و اطلاعات لطفا دیدگاه و امتیاز خود را وارد کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ
    1. pinion

      با سلام و عرض ادب.
      لطفا با کارشناسان بخش مکانیک ما (۰۹۰۵۱۲۰۶۴۴۰) تماس بگیرید و سفارشتون رو ثبت کنید.
      با تشکر.
      پینیون

یک دیدگاه بگذارید