دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب
تولید اکچویتور خطی برقی

ساخت جک برقی صنعتی یا اکچویتور خطی برقی

گروه فنی مهندسی پینیون در زمینه طراحی و ساخت انواع تجهیزات حوزه اتوماسیون از جمله اکچویتور خطی برقی فعالیت دارد. جک برقی صنعتی ساخت ما ، در رنج های مختلف نیرو و سرعت طراحی و ساخته شده است. کاتولوگ محصولات در پایین صفحه قرار داده شده اند. در صورت نیاز به جک برقی خطی یا مشخصات متفاوت از کاتالوگ تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

خدمات پس از فروش
فروش انواع مدول خطی
اصالت محصول

جک های برقی ساخت گروه پینیون

جک خطی 12 / 24 ولت

ظرفیت 100 N

ماکزیمم سرعت 30 mm/s

ولتاژ  12/24 VDC

طول حرکت 50-350 mm

سروو اکچویتور الکترومکانیکی

PLA2

ظرفیت 700 N

ماکزیمم سرعت 25 mm/s

ولتاژ  12/24 VDC

طول حرکت 50-500 mm

فروش جک های برقی صنعتی

PLA3

ظرفیت 1200 N

ماکزیمم سرعت 12 mm/s

ولتاژ  12/24 VDC

طول حرکت 50-500 mm

جک برقی خطی

PLA4

ظرفیت 2000 N

ماکزیمم سرعت 15 mm/s

ولتاژ  12/24 VDC

طول حرکت 50-500 mm

تولید کننده اکچویتور

PLA5

ظرفیت 3500 N

ماکزیمم سرعت 10 mm/s

ولتاژ  12/24 VDC

طول حرکت 50-500 mm

اکچویتور خطی

PLA6

ظرفیت 1000 تا 4000 N

ماکزیمم سرعت 11 mm/s

ولتاژ  12/24 VDC

طول حرکت 50-500 mm

عملگر خطی برقی

PLA7

ظرفیت 5000 N

ماکزیمم سرعت 6 mm/s

ولتاژ  12/24 VDC

طول حرکت 50-500 mm

PLA8

ظرفیت 6000 N

ماکزیمم سرعت 5.5 mm/s

ولتاژ  12/24 VDC

طول حرکت 50-500 mm

جک برقی صنعتی

PLA9

ظرفیت 8000 N

ماکزیمم سرعت 3.5 mm/s

ولتاژ  12/24 VDC

طول حرکت 50-500 mm

فروش انواع اکچویتورهای خطی الکترونیکی

PLA10

ظرفیت 10000 N

ماکزیمم سرعت 8 mm/s

ولتاژ  12/24 VDC

طول حرکت 50-500 mm

جک برقی خطی

PLA11

ظرفیت 100to5000 N

ماکزیمم سرعت 2to 50 mm/s

ولتاژ  12/24 VDC

طول حرکت 50-500 mm

جک خطی 12 / 24 ولت

PLA12

ظرفیت 100to5000 N

ماکزیمم سرعت 2to 50 mm/s

ولتاژ  12/24 VDC

طول حرکت 50-500 mm

فروش جک خطی برقی

جک برقی صنعتی چیست؟ چه کاربردی دارد؟

جک برقی صنعتی یا جک موتور خطی یا جک خطی یا اکچویتور الکترومکانیکی همان اکچویتور خطی برقی است. یک عملگر خطی (اکچویتور خطی برقی) دستگاهی مکانیکی است که با تبدیل انرژی (این انرژی می تواند از هوا، الکتریسیته و یا سیالات باشد) و به کمک حرکت دورانی از یک موتور الکتریکی، حرکتی در راستای خط مستقیم ایجاد می کند. از این عملگرها همچنین برای اعمال نیرو نیز استفاده می شود. بنابراین عملگرهای خطی که به نام هایی چون اکچویتور خطی برقی (Linear Actuator)، سروو موتورها نیز معروف می باشند، براي‌ ایجاد و کنترل حرکت های خطی دقیق يا اعمال نیروی دينامیکی استفاده‌ می شوند. روي‌ هر عملگر بر حسب نیاز می توان يك‌ سنسور موقعيت (Position Sensor) و يك‌ نيروسنج (‌Load Cell) وجود داشته باشد و عملگر توسط‌ يك‌ كنترل كننده كنترل‌ شود. كنترل‌ كننده‌ قادر است‌ شكل‌ موج های سينوسی، مربعی و ذوزنقه‌ای را در دو حالت‌ كنترل‌ جابجایی و كنترل‌ نيرو به‌ عملگر اعمال‌ كند.

linear-actuator

جک برقی و یا عملگرهای خطی در ماشین آلات و اتوماسیون های صنعتی، ماشین های ابزار، لوازم جانبی کامپیوتر مانند هارد دیسک ها و پرینترها، سیستم های بسته بندی، مونتاژ، سازندگان الکترونیک، ذخیره سازی داده، پروسه لیزر و تست و بازرسی مورد استفاده قرار می گیرند. جک خطی برقی معمولا به همراه موتورها، شیرها، پمپ ها، سوئیچ ها، دمپرها و در بسیاری موارد دیگر جایی که حرکت خطی نیاز است بکار می روند. هم چنین برای تصویربرداری پزشکی و تشخیص عیب، صنایع خورشیدی، کشاورزی، ساختمان سازی، اتومبیل و در رباط ها مورد استفاده قرار می گیرند.

اکچویتور خطی برقی تقریبا در همه دستگاهای الکتریکی که به حرکت خطی نیاز دارند استفاده می شوند. دریل ها، پمپ ها و سایر کاربردهای صنعتی برای جابجایی اشیاء متکی به عملگرهای خطی هستند. عملگرهای خطی در صنعت رباتیک برای ساخت ربات به کمک موتورها می آیند.

کاربرد اکچویتور خطی برقی

نام های رایج اکچویتور خطی برقی

نام های رایج آنها در صنعت عبارتند از: اکچویتور خطی برقی (Linear Actuator)، اکچویتور الکتریکی، اکچویتور برقی، اکچویتور الکترومکانیکی، اکچویتور خطی برقی، سرو اکچویتور خطی برقی، سروو موتورها، سروو اکچویتور ها ، جک برقی صنعتی، جک موتور خطی، جک خطی و اکچویتور الکترومکانیکی

تامین و ساخت جک برقی صنعتی

گروه فنی مهندسی پینیون توانایی تامین و ساخت انواع سرو اکچویتور خطی برقی را به صورت سفارشی دارد. در صورت سفارش تکی محصول خارج از مدل های تولیدی ما ، انتخاب از مدل های خارجی مشابه با درخواست شما غالبا مقرون به صرفه تر است، که گروه بازرگانی ما شما را راهنمایی و نهایتا  یک پس از ثبت سفارش جک برقی خطی خود را دریافت می کنید. برای سفارش جک برقی دقیق صنعتی و مشاوره در انتخاب محصول مناسب با ما تماس بگیرید.

نحوه عملکرد جک خطی برقی صنعتی

به بیان ساده همه جک برقی صنعتی وابسته به یک نیروی غیرخطی خارجی برای راندن یک پیستون به جلو و عقب عمل می باشند. پیستون قطعه ای لغزشی است که توسط نیروی سیال، فشار هوا و یا الکتریسیته حرکت می کند. معمولا شامل یک سیلندر کوتاه است که درون یک لوله استوانه ای قرار می گیرد. به عنوان مثال در یک موتور بخار، حرکت توسط بخار ایجاد می شود و پمپ ها حرکت را به سیال منتقل می کنند.

linear-actuator-mechanism

عملگرهای هیدرولیکی اکچویتور برقی

عملگرهای هیدرولیکی، دارای یک پیستون دو طرفه می باشد که به کمک پمپ هیدرولیک پیستون درون آن عقب و جلو می رود. پیستون به یک شفت خارجی متصل است که شفت به همراه آن جابجا می شود.

hydroulic-linear-actuator

عملگرهای الکترومکانيکی

عملگرهای الکترومکانيکی جديدترين نوع عملگرها هستند که با بهره گيری از انواع موتورها و سيستم انتقال قدرت بال اسکرو و یا جک اسکرو، حرکت دورانی قابل کنترل موتور را به حرکت خطی عملگر تبديل می­ کنند. استفاده از اين نوع عملگرها از دهه 90 ميلادی در انواع هواپيما و انواع سيستم های هدايت کنترل مرسوم شده است.

موارد استفاده و کاربرد های ک خطی برقی چیست؟
این محصولات برای ایجاد و کنترل حرکت های خطی دقیق و یا اعمال نیروی دینامیکی استفاده می شوند. و از آن ها در ماشین آلات و اتوماسیون های صنعتی، ماشین های ابزار، لوازم جانبی کامپیوتر ها مانند هارد دیسک ها و پرینتر ها و … استفاده می شود
آیا امکان سفارش اکچویتور خطی برقی به صورت خاص و سفارشی وجود دارد؟
پینیون علاوه بر اینکه یک گروه بازرگانی است؛ یک گروه فنی مهندسی نیز هست که قادر به ساخت انواع اکچویتور خطی برقی، به صورت سفارشی را دارد. همچنین می توانید برای ساخت محصول مورد نظرتان از راهنمایی و مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید
سایر نام های رایج اکچویتور خطی برقی چیست؟
این محصولات با نام های مختلفی در بازار به فروش می رسند از جمله : اکچویتور مکانیکی، اکچویتور الکتریکی، سرو اکجویتور خطی برقی، جک برقی صنعتی، جک موتور خطی
چه مدل هایی از جک برقی صنعتی، در گروه پینیون به فروش می رسد؟
جک خطی برقی در مدل های PLA7 و PLA8 و PLA9 و …. در پینیون به فروش می رسد.
 

سوالات متداول

در زمینه خرید و فروش جک خطی برقی 

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ داده باشیم در صورت نیاز به پشتیبانی و یا مشاوره بیشتر لطفا در قسمت کامنت ها مطرح نمایید تا به بهترین شکل و در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود. همچنین برای هر چه بهتر شدن پینیون در ارائه خدمات و اطلاعات لطفا  امتیاز خود را وارد کنید.

3.3/5 - (3 امتیاز)

یک دیدگاه بگذارید