دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
دفتر تهران : ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۸۳ دفتر اصفهان : ۰۳۱۳۲۳۶۸۰۸۳
Info@Pinion.ir
خرید مطمئن
گواهی اصالت کالا
انتخاب صحیح
قیمت رقابتی کالا
مشاوره مهندسی
کارشناسان مجرب

*صرفا آموزشی* ( این محتوا صرفا جنبه آموزشی دارد ) *صرفا آموزشی*

پینیون فروشگاه پیچ و مهره

بازرگانی فروش پیچ و مهره

گروه فنی مهندسی و بازرگانی پینیون با توجه به نیاز مصرف کنندگان عزیز و با اطلاعات فنی و کامل، بهترین راهنمای شما در زمینه ی انتخاب و خرید پیچ است. مشاوره در انتخاب مناسب با تجربه و دانش علمی این گروه، می تواند برای شما مهندسین و مصرف کنندگان گرامی با توجه به اهمیت نوع رزوه، کلاس پیچ، گرید پیچ، نوع کله گی،جنس و پوشش، می تواند گامی بلند برای انتخابی صحیح باشد. فروش پیچ و مهره صنعتی در انواع کلاس ها و سایز ها، در سایت پینیون انجام می شود. برای استعلام قیمت یا خرید پیچ و مهره خاص با ما تماس بگیرید.

گواهی اصالت کالا برای فروش محصولات اورجینال صنعتی
فروش بال اسکرو با برند های ویژه
با خرید از گروه پینیون می توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده کنید

*صرفا آموزشی* ( این محتوا صرفا جنبه آموزشی دارد ) *صرفا آموزشی*

پیچ و مهره

گروه بازرگانی پینیون با همکاری چند تولید کننده پیچ و مهره صنعتی شامل انواع پیچ و مهره آلنی، استاد بولت ، ماشینی ، متری، چوب، شش گوش (آچار خور) و همین طور واردات پیچ های خاص، اقدام به تامین نیاز صاحبان صنایع و فروشگاه های پیچ و مهره فروشی در ایران می نماید.

استعلام قیمت پیچ

قیمت پیچ و مهره علاوه بر مدل پیچ شامل فاکتورهای دیگری نظیر نوع متریال استفاده شده در پیچ، ابعاد و سایز، نوع آبکاری ، نوع دنده ، استاندارد پیچ ، نوع عملیات حرارتی انجام شده و … می باشد. از این رو با توجه به تنوع محصولات در این حوزه  برای استعلام قیمت محصول با ما تماس گرفته تا کارشناسان فروش ما با توجه به مقدار مورد نیاز شما قیمت پیچ و مهره را به شما اعلام کنند و درصورت درخواست شما پیش فاکتور ارائه دهند.

قیمت رقابتی انواع پیچ و مهره

گروه پینیون تمام تلاش خود را برای ارائه قیمت های رقابتی و کیفیت خوب محصول در این حوزه به کار بسته است، بدیهی است لیست قیمت های پیچ و مهره متداول بازار رقابتی تر از مدل و سایز و دنده های خاص این محصولات می باشد.

نامگذاری پیچ ها

برای خرید پیچ ها نیازمند اطلاعاتی دقیق در این باره می باشیم ، که یکی از این اطلاعات لازم عبارت است از نامگذاری پیچ ها ، برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله نامگذاری پیچ ها مراجعه فرمایید.

پیچ و مهره ها بسته به نوع استفاده از آن ها در متریال های مختلفی ساخته می شوند. برای مثال پیچ و مهره های خاص که در راه آهن ، پتروشیمی و… استفاده می شوند به دلیل استفاده از متریال و تفاوت در نوع رزوه به پیچ و مهره های خاص معروف هستند.

خرید پیچ و مهره

خرید پیچ و مهره

با مطالعه مقالات آموزشی این برگه و دانستن تعداد، کاربرد و گرید مورد نظر و یا دریافت مشاوره از کارشناسان فروش ما می توانید نسبت به خرید پیچ و مهره مناسب خود اقدام کنید.

واردات پیچ و مهره

واردات انواع پیچ با کیفیت بالا و قیمت پایین، تامین انواع پیچ و مهره صنعتی، با اطمینان از اصالت قطعه و خرید مهندسی را به پینیون بسپارید.

مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب پیچ

استاندارد:

اتصالات پیچی در غالب استاندارد های معروفی چون DIN و ASTM معرفی می‌شوند و در موارد خاص در استاندارد های MS و NAS و AN که بیشتر مورد استفاده در صنایع هوایی و صنایع خاص است مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استاندارد MIL شامل بخش های زیر می شود.

محصولات این دسته ها می باشند:

  • Air Force/Navy) AN: قطعات مربوط به نیروی دریایی ارتش
  • Military Standard specification) MS): قطعات مربوط به صنایع خاص
  • National Aerospace Standards) NAS): مربوط به استاندارد ملی هوا فضا
3 پاسخ
  1. احمد

    مطالبتون بسیار مفید و باارزش بود. یک سوال اینکه شما نیز انواع پیچ و مهره را در سایت خود نیز موجود دارید؟

    1. pinion

      با سلام و عرض ادب
      گروه پینیون درزمینه فروش انواع پیچ و مهره فعالیت میکند، فقط کافیست برای استعلام موجودی دقیق در این زمینه با شماره ۰۹۰۵۱۲۰۶۴۴۰ تماس بگیرید.

یک دیدگاه بگذارید